www.2dehandsmobiel.nl

• Debbie van de Meiden

Hallo allemaal,

Ik wil een gebruikt mobieltje kopen op de site:

www.2dehandsmobiel.nl.

Hebben jullie ervaring met deze site?

groetjes Debbie

• Marly

Veel te weinig keus en vrijwel allemaal zeer oude modellen.

• JeroenW

V3 voor 40 euro valt me nog mee. Wat me niet mee valt is die site. Ontwerp hangt van knulligheid aan elkaar. Je krijgt de indruk te maken te hebben met iemand die z'n garage opruimt. Ik zou er geen zaken mee doen.

• Sip

Het is maar net hoe je het bekijkt. De site is dan eenvoudig van opzet maar drukt duidelijk niet op de expoitatiekosten. Laat je een dure site bouwen dan ben je daar eerst al € 1000 of meer aan kwijt en vervolgens moet je die nog laten onderhouden. Die kosten moeten in de goederen terug verdiend worden, dus komt er minimaal 25% bij elk toestel op.

Echter de informatie van de aangeboden toestellen is lang niet kompleet. Zo onbreekt informatoe over simlockvrij toestand van de accu en het geheel op zich en toebehoren welke erbij is.Daarnaast kun je bij bijna alle toestellen zien hoeveel uur er mee gebeld is en ook die informatie zou welkom zijn.

De foto's die op die site staan zijn algemene foto's en het zou veel eerlijker zijn om een foto van het verkochte toestel te plaatsen met eventueel een vergroting van beschadigingen.

Verder is er geen informatie te vinden over garantie die verleend wordt.

• John Verhorevoort

Garantie ?

Doe us normaal, alsof je die hier zou kunnen krijgen. Feit blijft, als je in een rap tempo van je spaargeld af moet dan zou ik hier echt een gsm bestellen. Oude troep, niet meer en niet minder.

Geen contact / geen adres, helemaal niets.

Erg veilig ja.

Succes.

• JeroenW

Ehh.. Sip, goeie hosters bieden gewoon een webwinkel pakket aan zoals Miva, oscommerce of een van dat 3 dozijn andere. Enige wat je moet doen is in een gebruiksvriendelijke onderhoudsmodule je produkten bijhouden, hoeft echt geen kapitalen te kosten.

Buiten dat, pas via de whois kom ik erachter dat dit een of andere hagenees is.

• Sip

Dat er geen contact of emailadres op die site staat was me niet opgevallen. Kan natuurlijk een grote slordigheid zijn, want als die site bedoelt is als geldkopperij dan moet er toch betaald worden en zonder contactmogelijkheid lukt dat niet.

• Sip

De adressen die je via who is krijgt zijn zelden de adressen van de beheerder/eigenaar. Maar wat maakt het uit waar die persoon vandaan komt? Als hij in Honoloeloe zou zitten dan zou ik je direct gelijk geven, maar jou posting doet doorschemeren dat iemand uit Den Haag bij voorbaat verdacht is.

Je hoort me trouwens niet zeggen dat ik het een geweldige site vind, ik zeg alleen dat als je eerst € 1000 moet investeren in een site dan je goederen meteen veel duurder moeten worden.

• JeroenW

Sip schreef:

>

> De adressen die je via who is krijgt zijn zelden de adressen

> van de beheerder/eigenaar. Maar wat maakt het uit waar die

> persoon vandaan komt? Als hij in Honoloeloe zou zitten dan

> zou ik je direct gelijk geven, maar jou posting doet

> doorschemeren dat iemand uit Den Haag bij voorbaat verdacht is.

Nee… Iemand die zich verstopt achter een email adres en op die manier zaken wil doen is voor mij verdacht.

> Je hoort me trouwens niet zeggen dat ik het een geweldige

> site vind, ik zeg alleen dat als je eerst € 1000 moet

> investeren in een site dan je goederen meteen veel duurder

> moeten worden.

Joh, Sip, wat jij wil.

• DE_GEKSTE

er sta nu wel een email adres bij

maar ik vind ook dat de site er wel wat netter uit mag zien en dat hoeft echt niet veel te kosten

als de geen deze site kan maken kan hij ook met andere progamas mooieren site's bouwen lijk mij