Hallo,
Ik had op mijn Nokia N70 tomtom. Nu is mijn telefoon defect.
Op welke (bij voorkeur nokia) telefoons kan nog meer tom tom draaien.
Liefst een zo klein mogelijk toestel.
Is het bijvoorbeeld ook mogelijk op de N76
tx
Alle Symbian toestellen kun je TomTom op zetten dus ook de N76. Maar die toestellen zijn niet bepaald klein, sterker nog geen een toestel uit de Nokia S60 series is klein. De N80 is redelijk klein, maar het het is ook niet zo vreemd dat zulke toestellen niet erg klein zijn, want je wil toch immers goed zien waar je rijd? Of misschien is de Nokia 6110 Navigator een optie voor je, of de dure Nokia N95.
Lemco
N95 is geen optie! Batterij houdt het maar 3-8 uur uit(bij geen gebruik!)
6110 Navigator heb ik zelf en werkt perfect enige probleem is de kaarten(of eerder het gebrek aan). Deze dien je te kopen via R66. Alleen Nederland is geïnstalleerd.
Maar ja als je hem puur voor NL nodig hebt is dit veel beter en goedkoper dan de N95!
N95 heeft trouwens geen spraakfunctie op de navigatie en dat heeft de 6110 Navigator wel!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
david schreef:
>
> N95 is geen optie! Batterij houdt het maar 3-8 uur uit(bij
> geen gebruik!)
waar heb je deze onzin vandaan. Ok, de batterij is zeker geen sterk punt van de N95, maar ik doe er makkelijk 2 dagen mee bij gewoon gebruik, en 1,5 dagen bij intensief gebruik.Bij het navigeren is dit uiteraard minder maar dan gebruik je doch een autolader
Ook heeft de N95 gesproken navigatie maar daar moet je dan wel voor betalen
Hallo,
Ik heb even een vraagje aan de kenners: ik ben sinds kort in het bezit van de nokia E65. Ik heb nu via diverse site's gelezen dat je op deze mobiel navigatie kan zetten dat gaat dan via GPRS.
Ik ben zelf niet zo held met al deze termen daarom een paar vragen:
1. wat is GPRS
2. is het gratis om te gebruiken ( net zoals bluetooth)
3. welk navigatie kan er opzetten ( het liefst gratis)
4. en hoe gaat het dan in zijn werk.
Alvast bedankt voor de reactie
Grt,
jacob
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?