Nokia N95 + Vodafone + nummerherkenning

• Thijs

Ben in het bezit van een nokia N95 met Vodafone abonnement. Ik word door Vodafone en Nokia van het kastje naar de muur gestuurd mbt het onderstaande probleem:

Als ik gebeld wordt, zie ik wel een telefoonnummer op het scherm verschijnen maar daar staat géén naam wie de beller is ondanks dat deze wel als “contact” staat (op SIM kaart). Wie herkent het probleem? Of staat er “ergens” een instellng verkeerd??

Alvast bedankt!

• erosnl

hallo

ik denk dat de nrs in de tel moeten staan en niet op de sim kaart

gr erik

• Thijs

Beste Erik,

Dank voor je reactie, het heeft helaas niet geholpen. Zou een software update een mogelijkheid zijn?

• N95

dit gebeurt als je het nummer meer dan een keer in je telefoon staat

• Thijs

Beste N95,

Dank voor je reactie, ook dit is helaas de oplossing niet….

Groeten,

Thijs

• N95

weet je heel zeker dat je het nummer alleen maar op de simkaart hebt staan en niet ook nog onder Contacten, die op het telefoongeheugen opgeslagen zijn

• Anton

Heb hetzelfde probleem met vodafone (van de ene op de andere dag, zonder m.i. iets veranderd te hebben). Dacht eerst dat het misschien aan het toestel lag, dus gewisseld van een Sony naar een Nokia. Probleem niet opgelost.

Weet iemand een oplossing?

• Beertje

Hoi,

Ik heb momenteel hetzelfde probleem.

Het nummer wordt wel weergegeven maar de naam niet.

Alles staat er maar 1 keer in op de Sim dus ik weet even niet hoe ik dit op moet lossen.

Is er intussen iemand die er uit is en weet hoe bij nummerweergave ook de naam verschijnt.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Beertje