Staar je niet blind op www.gsmstijl.nl

• Jasper

Eerder genoemd op dit forum, echter, staar je niet blind op deze website, want de informatie die hun tonen is NIET correct.

Een voorbeeld:

Men vergeet echter er bij te melden dat om het toestel zonder bijbetaling te krijgen, je wel “Onbeperkt internet” a 9,95 euro per maand er bij moet nemen, want anders kost het toestel 83,30 euro.

Zie:

Ze vergeten er dus te melden dan de totale kosten niet 480 euro zijn, maar 480 + (bijna) 240 euro = 720 euro.

Dus mijn vertrouwen in deze site is ver te zoeken.

• Jaap Keizer

Jasper,

Bedankt voor het melden. We hebben hier blijkbaar overeengekeken. Voortaan zullen wij er beter op letten. Je gaf, zei je eerder, een voorbeeld, had je nog meer vergelijkingsfouten gezien dan?

Groet,

Jaap Keizer GSMstijl.nl

• JeroenW

Nou, da's toch netjes zo.

• Jasper

Beste Jaap,

bedankt voor je berichtgeving. Mijn vertrouwen in jullie site is toch weer een heel stuk gestegen ;)

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat de KPN aanbieding mij op het spoor heeft gezet naar een net zo mooie aanbieding, maar dan met goedkopere gesprek- en smskosten. Namelijk Hi 25 euro voor 24 mnd. Actie is dat men 5 euro per maand terug krijgt, dus maandkosten worden 20 euro. Daarbij komt Eindeloos internet a 9,95 per maand. Dus een vergelijkbare actie van de getoonde KPN aanbieding. Echter, Hi 25 heeft 175 belminuten of 350 smsjes (ter vergelijking KPN: 160 belminuten/160 sms).

• JeroenW

:-) Vergeet niet, er zijn enorm veel aanbieders en juist op service en vriendelijkheid kan men zich nu goed onderscheiden.

• Jaap Keizer

Dat is zo, we kijken ook naar reacties op bijv. telecomvergelijk over bepaalde webshops en providers. Die krijgen dan bijvoorbeeld een voorkeur boven andere aanbieders.

zozo Jasper, ik zou je in dienst moeten nemen;)

Mvg,

Jaap Keizer - www.GSMstijl.nl

• istanbullu

Laat alleen maar de duurste rommel zien. Ik vindt deze topic inderdaad gewoon spam.