goedkoop mogelijk nokia N95

• jacob

Weten jullie waar je zo goedkoop mogelijk de nokia 95 kan vinden. Het zo laag mogelijk abbo en waar je zo min mogelijk voor het toestel betaald.

Ik ben benieuwd!!!

• zelfunlocken.nl

weer zo'n losert die denkt dat hij voor een duppie op de eerste rij kan zitten …

• Oneeye67

Collega van mij bij Vodafone 1 jarig abbo van 40 euri en 150 bijbetalen voor t toestel…..

Ik een maand gelden voor 2jarig abbo van 50 euri 250 moeten betalen…..

Dus doe je voordeel zou ik zeggen…..of is dat nog te duur????

Oneeye

• Jeroen

Kijk is op: www.gsmstijl.nl - daar worden de prijzen vergeleken en als het goed is ook van de N95.

• zackary

dan had je hem beter als los toestel kunnen aanschaffen ipv 2 jaar een duur abonnement.

je bent iig goed bedonderd als ik het zo lees.

• Oneeye67

Toestel los is iets van 700 euro…..en dat abbonement heb ik toch al, moest m verlengen…..

• Dev

dan nog was je goedkoper uit geweest had je het toestel los gekocht en een sim only abo genomen

• Rob

weer zo'n losert die denkt dat hij voor een duppie op de eerste rij kan zitten …

Met vriendelijke groet,

Dhr. J.Albert

Website: www.nutteloos.nl

Aldus een reactie van Dhr. J.Albert

Wat denk je met zo'n nutteloze uitlatting te bereiken ?

Nee , je bent echt super als je geen goed antwoord weet

maar toch effe reclame wil maken voor je site.

• Lemco

Ik vond de N95 veel duurder uitkomen met abonnement dan los. Ik heb (persoonlijk) het gevoel dat het toestel niet helemaal van jou is en met maandlasten moet aflossen. Ik heb er wel een smak geld voor moeten neerleggen maar dan is het ook echt mijn toestel. Moet je nagaan wat je kwijt bent aan maandlasten en aan bijbetaling, en dat uitrekent en wat dan de eindstop is. Veel hoger dan een lossen N95.

Lemco

• erik

http://www.2blinked.nl natuurlijk