Nokia E90/SonyEricsson P1i

• Toontjeboontje

Heeft iemand enig idee in welke week de Nokia E90 en de SonyEricsson in Nederland verkrijgbaar zullen zijn? Ik wil één van deze toestellen graag aanschaffen i.c.m. een Vodafone abonnement.

Ik zie persoonlijk het meest in de P1i maar als er mensen zijn die daar een andere mening op nahouden, dan hoor ik graag waarom ze mij die keuze afraden.

Alvast bedankt,

Toontjeboontje

• Michael

Hoi Toontjeboontje,

Ik zou voor de P1i gaan, die lijkt me toch net iets handiger!

Michael

www.gsmervaring.nl

www.productervaring.nl

• sjors

ik zou zeker wachten tot de eerste gebruikers een review hebben gegeven. Als de P1 net zo'n ramp wordt als de p990 (zelfde software immers met de nodige lekken) kun je er beter vanaf stappen: als er veel klachten komen stopt ook SE met de update en zit je met een toestel wat half af is. De P990 koop je al voor 100 euro nu (300 nieuw nu, 7 maanden geleden nog 750). Dat geeft al aan wat voor toestel het is.

• migros

100 euri voor een P990i:?:? Ik weet niet uit welk Negeriaans land dat toestel dan moet komen, maar je veronderstellingen zijn zeer ongefundeerd.

• Paul

Ik zit ook nog te twijfelen. De verschillen die ik relevant vindt:

E90:

-ingebouwde GPS

- extra breed scherm

- max tot 1 gig uitbereiden

P1i:

-losse GPS headset (nog niet uit)

- touch screen

- makkelijker uit te breiden, zelfs tot 8 gig

Tja, eerst maar de gebruikerservaringen afwachten?

• sjors

koop hem maar eens, dan hoor ik graag het resultaat

• Toontjeboontje

Tja, ik ben er ook nog steeds niet uit. Wat je schrijft voor wat betreft de GPS: op diverse sites staat al de komst van de opvolger van de P1i vermeld: de P3i mét GPS. Persoonlijk vind ik het wat prematuur om daar op af te gaan want als de P1i er nog niet is, verwacht ik dat ook de P3i nog geruime tijd op zich zal laten wachten, anders kan de P1i nooit commercieel interessant zijn voor SonyEricsson!

Op www.anewmobile.nl staat er al een aanbieding van de P1i i.c.m. diverse providers. Ik heb met hen gebeld over de levertijd van de P1i en zij spreken over eind juli/begin augustus. Wél kon ik alvast het abonnement afsluiten en gebruiken en het toestel zou ik dan zsm ontvangen. Wat vinden jullie daarvan? Is dat een verstandige zet?

Groetjes,

Toontjeboontje