welke provider?

• Anthony

Ik ben zojuist in een nieuwe baan begonnen en ben op zoek naar een goede provider. Mijn bedrijf bevindt zich in België (Lokeren, nabij Gent) en heeft tevens een nevenvestiging in Duitsland (nabij Dresden). Ik bevind mij vooral op de lokatie in België; in Duitsland ben ik maar 1 x per maand. Nu woon ik in Nederland, waar tevens veel van mijn klanten zich bevinden.

Ik zie mij nu voor het volgende probleem gesteld: koop ik nu een Belgische GSM (en betaal hogere belkosten in Nederland) of een Nederlandse GSM (en betaal hogere belkosten in België)? Ik heb op internet al wel gezien dat er zoiets bestaat als een dualsim (2 sims in 1 telefoon) maar ik begrijp dat je dan niet op beide nummers tegelijk bereikbaar bent. Daarnaast trekt het rondlopen met 2 GSM in mijn zak mij niet bepaald aan. Wellicht is een dualphone (een telefoon die 2 simkaarten kan herbergen én er tevens voor zorgt dat ik op beide toestellen tegelijk bereikbaar ben) een oplossing. Kunnen jullie misschien eens kijken op: http://www.wndtelecom.com/en/mobile/2000-Duo/?gclid=CJ_j56b9-YwCFR5WgQodaW41CQ ? Heeft iemand van jullie ervaring met dit toestel?

Bij welke telecomshop ik ook binnenloop; niemand heeft mij een duidelijke oplossing kunnen bieden voor dit probleem. Ik ben zelf geneigd om te kijken naar Vodafone Pasport maar daar hoor ik ook nogal tegenstrijdige verhalen over. Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen (en nee: niet door van baan te verwisselen of te verhuizen!).

Alvast bedankt,

Anthony

• azalaia

2 telefoons één toestel van 100 gram…. met 2 aparte simkaarten en dus 2 telefoonnummers…… wat een sublieme uitvinding, ik wist dit nog niet, nu wel.

Ik zou zeggen neem eens contact op met de fabrikant van deze telefoon en vraag informatie aan en eventueel waar de de dichtsbijzijnde winkel in de buurt te vinden is waar je woont.

Laat deze telefoon dan demonstreren en maak je keus.

Succes,

Groeten van azalaia.

• Pamela

Samsung heeft sinds kort zo een toestel, 2 simkaarten en op beiden bereikbaar, kijk maar eens bij the phone house in NL perfect werkend toestel !!