belminuten blokkeren

• Corine

Mijn zoon heeft een telefoonabonnement en elke maand is er oorlog omdat hij ver over zijn abonnement heen belt.

Wie weet of er een mogelijkheid bestaat om een vast verbruik per maand in te stellen.

Wanneer we naar prepaid overstappen zijn de kosten van het bellen weer hoger.

Wie heeft goede raad??

• Jim

Als het goed is kan je nergens je abonnement blokkeren, want iedere provider verdient het meeste aan het buiten je bundel bellen.

Wat je kan doen is een provider zoeken waar je je saldo kan checken, dit dagelijks te checken en wanneer dit op is de sim innemen en een prepaid mee geven om bereikbaar te zijn.

• azalaia

Je kan zijn telefoon afpakken voor 3 maanden totdat hij geleerd heeft dat hij zijn bel budget niet moet overschriijden.

Of je laat tijdelijk zijn nummer blokkeren.

Jij zal uiteraard voor de extra belminuten moeten opdraaien als hij over de schreef gaat, maar als je niks doet verandert er ook niks.

Groeten van azalaia.

• DE_GEKSTE

je kan ook een .prepaid van orange nemen daar zet je elke maand 15 euro op (als je het automaties laat afschijven)en krijg je 20 euro beltegoed

en op is dan op en ja je beld wat duurde maar wat is duurder of er steets over heen gaan of iets meer ber min betalen en weten wat je kwijt bent voor de kleine

die van mij heeft dat ook nu maar zij beld niet mega veel nog

• willem

Op myn Nokia 6233 staat in het menu LOGBOEK daar kun je precies op zien wat je verbeld hebt misschien is dat een tip.

• Irma

wij hebben hetzelfde probleem, ik heb net met hi gebeld en die medewerker vertelde mij dat je met een samsung star zelf kunt bepalen tot waar je kunt bellen dus heb je een abonnement van 10 euro dan stel je het in op 10 euro en als dat is bereikt dan is het pech want dan kunnen ze niet meer bellen/sms'en dus ik ben nu ook op zoek naar een samsung star en wil dan de lg cookie er op inruilen of zo verkopen want dit gaat niet goed komen. maar dat kun je nog overwegen om een ander toestel tenemen