Blikkerig geluid N 95

• Oneeye67

Hoi,

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een blikkerig geluid op me N 95 als ik met iemand aan de foon praat en t geluid van me tiptoetsen is ook niet wat het voorheen was…. Het gekke is als ik de persoon op handsfree zet dat ik dan wel helder stemgeluid heb…..

Vind t wel een minpuntje voor n foon die net 5 weken in gebruik is :(

wilde vandaag terug nara de Orange shop, maar is een beetje noodweer om met de motor te gaan :(…..

Morgen maar is proberen….

Oh ja, heb al fabrieksinstelling gedaan en software update….maar niks heeft geholpen….

Nog meer N 95 bezitters met t zelfde prob??????

Grtzzz Oneeye

• **josty**

het kan zijn dat je speakertje rot is (nou al?) en moet vervangen worden

heb ik ook gehad bij mijn nokia n70

hoor je ook een soort echo als je iemand belt (en je gsm gaat over)

• Oneeye67

Dat vermoeden heb k dus ook ja dat t speakertje los zit…..jah nu al :(

echo idd

• **josty**

dan is het inderdaad het speakertje dat vervangen moet worden

als je het aandruft kun je het zelf ook,maar het verstandigst is het om het bij nokia zelf te laten doen,maar dan ben je hem (zoals je nu al kunt voorspellen) een aantal weken (zo niet maanden) kwijt

• Oneeye67

Ik ga er zelf niks aan vervangen…..weet t dan zeker dat ie niks meer doet ;)

Heb een goede verzekering dus mag Nokia t oplossen ( orange )….

Ga wel een nieuwe vragen :)

• **josty**

ik denk niet dat je een nieuwe krijgt,welke verzekering je ook hebt…

denk dat ze hem gewoon repareren omdat een nieuwe gsm regelen te duur is

• Oneeye67

Ben bang dat je gelijk gaat krijgen…..maar we zullen zien, ga morgen gewoon een flinke stampij maken….zo een duur toestel en dan zulke kwaaltjes…..

• **josty**

wacht voor je stampij gaat maken dan eerst ff tot de winkel goed vol is :D

• Oneeye67

Gisteren langs de Orange shop geweest inderdaad me speakertje is opgeblazen :? helaas geen sepaker op voorraad zodra die binnen is word k gebeld en word ie ter plekke omgeruild….scheelt ben m niet weken kwijt…..

Grtzz Oneeye

• Oneeye67

Yesssssssssssssss…………alles doet het weer naar behoren en niet weken kwijt maar gewoon bij de Orange shop vervangen……