speling op slider Nokia n95

• Jennie

Ik heb sinds kort de nokia n95 en nu valt het me op dat er best veel speling op de slider zit. Is dat normaal? Ik kan hem ongeveer 1 mm van onder naar boven bewegen en ik kan hem ook nog van achter naar voren bewegen (als een soort wipwap dus).

Graag jullie ervaring!

TNX!

• **josty**

sliderprobleem is al een eerder bekent probleem van de n95

ik heb al meerdere mensen gesproken met dit probleem

kwaaltje dus,en je kan er niks aan doen..want een nieuwe krijg je niet zo makkelijk

• Jennie

Hmmm, da's mooi sh*t. Moet er dus maar mee leren leven….

• Eddy1965

Er zijn nieuwe sliders binnen bij sommige nsp's. Binnen een 1/2 uur loop je weg met een nieuwe slider.

• Lemco

Nokia en sliders maken, Nokia kan gewoon niet tippen aan de formfactor en bouw kwaliteit van Samsung. Maar het schuif mechanisme is in ieder geval wel een stuk beter dan die van de Nokia N80, dat toestel had nog meer spelling en het schuiven ging ook best zwaar, je moest echt duwen. De N80/N80i was gewoon bagger slider. In mijn ogen heeft Nokia op gebied van sliders maken beter werk geleverd. Maar Samsung maakt gewoon top slidephones, Nokia is beter in het produceren van candybar/monoblock toestellen.

Lemco

• migros

Dat sliderprobleem is zo uit de wereld te helpen. Kijk maar op youtube. Daar vindt je filmpjes waar ze uitleggen hoe je die speling teniet doet.

mvg,

migros “anti-josty” :D

• **josty**

http://www.youtube.com/watch?v=OA7-PWw6LVw

ja die zeker

een beetje met plakband je n95 aftapen

hahaha,koop dan een fatsoenlijke gsm

zeker je eigen videotje

• Lemco

Najah das puur N95 verkrachten. En als je van de onderkant bekijkt zie je dat de boven cover en een beetje scheef op zit. Maar om het toestel met plakband gaan beplakken hoeft ook niet. Koop dan liever een Samsung dan heb je dat gedonder niet. Ik stoor me er ider geval niet aan.

Lemco

• Michael

De speling is een bekend probleem bij de nokia n95: http://www.gsmervaring.nl/nokia/nokia-n95.html

Michael

www.GSMervaring.nl