wat is het beste alternatief voor de sagem 401C?

• riskje

Vijf weken geleden de sagem 401c gekocht bij Kijkshop met T-mobile als provider.. Accu was steeds binnen 24 uur leeg.. Nieuwe accu gekregen, zelfde probleem. Na heel veel problemen en rare dingen via T-mobile heb ik nu eindelijk mijn geld teruggekregen…

Maar nu is mijn probleem dat ik weer geen goeie telefoon heb.

Die sagem was 65 euro met bluetooth, camera, alles erop en eraan!

Wat zou nu het beste alternatief voor deze telefoon zijn?? Ik was er in eerste instantie superblij mee, paste in de broekzak.. Maar ja, wat nu???

Wie heeft er tips voor mij??

Riskje

• Lemco

Dat je accu snel leeg is is nooit leuk, en binnen 24 uur is rap, hankt ook van je grbruiksgedrag af. Maar dat is nu niet meer aan de orde, wat zijn je eisen en hoeveel mag het kosten.?

Lemco

• riskje

ik wil heel graag zo een dubbelklap model, met bluetooth en camera, en niet meer dan 100 euro… Daarom was dat mobieltje van Sagem zo leuk, alles erop en eraan, koste maar 65 euro!!!

riskje

• Lemco

Ik heb even rond gezocht en ik kwam als eindresultaat uit bij de Sony-Ericsson Z-310i uit. Dit is een clamshell (flip model/klap model) en hij kost wel iets je meer dan wat je zij, namelijk €115,- inclusief BTW. De SE Z310i heeft een VGA (0.3 Mpixel) camera en Bluetooth, wat je graag op het toestel wilde hebben. Ikzelf ben totaal geen Sagem fan en waarom ik ook bij dit toestel uitkwam is dat de bel kwaliteit ook beter is dan Sagem, en bel kwaliteit vind ik toch wel een van de belangrijkste dingen wat goed moet zijn. Sony-Ericsson heeft een zwoelere overdracht en je hoort diegene aan de andere kant van de lijn altijd goed en andersom ook. Het toestel kun je vinden bij www.gsmtrack.nl.

Ik weet niet wat je ongeveer verbelt of aan SMS berichten verstuurd maar bij een abonnement/of Sim-only zijn de wat duurdere toestellen meestal gratis. En dan heb je ook veel meer keus, en eigenlijk veel voordeliger. Nu moet je uit een klein tot erg klein scala aan toestellen uitzoeken, bij een abonnement niet. Want ook het oog wil wat, fashion, mooie uitstraling, om goed voor de dag mee te komen. Neem bijvoorbeeld de LG Shine, of de Samsung E500 Ladyphone, of misschien de Nokia 7390 uit de L'Amoer Series, of een mooie Motorola, je zegt het maar. En het zijn toestellen ver boven je aangegeven prijs, dit zijn meestal prijzen die tussen de € 200,- en de € 400,- liggen maar met een abonnement meestal gratis zijn. Je bent wel iedere maand zoveel euro kwijt hangt af van je bundel prijs. Maar qua toestellen kun je veel meer uitzoeken en alle de genoemde toestellen hebben een goed bel kwaliteit, zo heft Samsung wat een hardere klank, terwijl Nokia een zwoelere overdracht heeft, Sony-Ericsson zit in de richting van Nokia, en Motorola heeft bijna de Nokia kwaliteit. En ze hebben allemaal veel meer eigenschappen, maar ook betere eigenschappen. Maar het is aan jouw de keuze wat je wil, het zijn suggesties en hint en tips. Maar jij maakt een eind conclusie, want het is jouw feestje.

Groetjes Lemco

• riskje

Lemco, hardstikke bedankt voor je uitgebreide info.. Ik ga het eens rustig bekijken en uitzoeken!!!

Fijn weekend!

Riskje

• Lemco

Van hetzelfde. En veel suc6 met zoeken. Hier zijn wat leuke sites: www.nieuwemobiel.nl en www.gsmhelpdesk.nl. Bij de laatste site kun je ook al je vragen kwijt, over toestellen, providers, en technische vragen. Bij GSM Helpdesk Nederland zitten gespecialeerde mensen die je snel en ook gelijk het goede antwoord kunnen geven.

Groetjes Lemco