blackberry of N95?

• Boontje

Hallo,

Ik ben zojuist in een nieuwe baan begonnen en zit daarvoor in België. Nu moet ik dus ook aan een nieuwe GSM (heb nu een Motorola V70 met Nederlandse prepaykaart>niet te betalen als je in België belt of gebeld wordt). Ik twijfel tussen een Blackberry 8100 en een Nokia N95. Ik ga m.n. de agendafunctie veelvuldig gebruiken en natuurlijk: BELLEN! Ik vind beide toestellen er heel mooi uitzien en lees over beide over de uitgebreide functionaliteit. Is het overigens juist dat er op een Blackberry geen WiFi zit?

Kan iemand mij vertellen wat een goede keus is voor wat betreft de toestellen en mij misschien een Belgische provider aanraden?

Daarnaast lees ik op de eerste pagina van www.gsm.startpagina.nl over een GSM waarin twee simkaarten kunnen worden gestoken. Zou het een betere keuze zijn om dan een goed Belgisch abonnement te nemen en een sim-only abonnement voor de tijd dat ik in Nederland ben en daar wil bellen?

Ik lees graag jullie adviezen.

Groetjes,

Boontje

• JeroenW

Blackberry is, naar mijn mening, alleen zinnig als je ook zo bij een email account kan die je veel gebruikt. Is dat neit het geval dan is een N95 of HP 6915 veel bruikbaarder.