Al 10 jaar had ik een een vast abbonement bij vodafoon. Vorig jaar ben ik verhuisd en in een regio gaan wonen waar het ontvangst ronduit slecht was, omdat ik zakelijk 9 van de 10 keer niet te bereiken was heb ik een klacht bij vodafoon ingediend. Ik kreeg een brief terug met de mededeling dat het ontvangst wel goed was in mijn regio en omdat ik niet tevreden was zegden zij mij abonnement op.IK heb toen elders een abbonement afgesloten met een aanvraag om mijn oude nummer te mogen behouden maar het verzoek werd geweigerd door vodafoon, omdat zij mij n abbonnement hadden opgezegd en zo kreeg ik het gevoel, omdat ik had gezeurd, ik geen rechten meer had.En dit allemaal na 10 jaar vaste klant bij VODAFOON.DUS MENSEN , als er een probleem is met Vodafoon..onthou je mag betalen en al ben je 20 jr. klant..ze laten je vallen als een baksteen als ze service moeten verlenen.3 Collega s van mij hebben een vast abbonement allemaal zeggen ze het dit jaar nog op!!Zelfs een pre paid mocht niet meer..mijn nummer was 0653880997