Samsung U600

• Tiemon

Hallo allemaal,ik mag mijn abbonement weer verlengen en heb eindelijk na lang zitten zoeken op internet een telefoon gevonden die me wel wat lijkt.

De Samsung U600, hij komt me alleen niet echt stevig over,is dit waarheid of valt het allemaal wel mee als je er gewoon goed mee omgaat?Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met de Samsung die me een beetje op weg kunnen helpen(goede en slechte punten) om hem aan te schaffen of juist af te raden zodat ik weer heel de avond op internet een alternatief moet zoeken :-)

Alvast bedankt.

• willemijn

Ik vind dat ie best gammel is. Het bovenste deel is vrij beweeglijke t.o.v. het onderste deel. heb hem nu 5 dagen en moet hem nu voor de 3e keer gaan opladen. Terwijl ik hem de 1e keer goed heb opgeladen en goed leeg heb laten gaan. Verder wel een tof toestel. Wel weer wennen na een SE!

• Marga

Ik vond m ook erg gammel en helemaal niet fijn. Heb hem dan ook na 3 weken al weer verkocht via marktplaats. Vooral van de tiptoetsen werd ik stapelgek. Als je per ongeluk over een van de tiptoetsen gaat met je vingers heb je al een of andere commando gegeven wat niet de bedoeling was. Mijn advies daarom: niet kopen!