Ervaringen met N95!

• bart

Hallo,

Ik ben benieuwd over ervaringen met N95.

Kan je makkelijk emailen en sneller internetten?

Kan er nog Tom Tom navigatie installeren?

Hoeveel gig kan er maximaal in N95. Er bestaat al 4 Gig. Kan dat ook in N95???

Moet ik extra batterij nemen vanwege korte duur???

Uw antwoordt zie ik met tegemoet.

Alvast bedankt…………

Bart

• Ski....

Email gaat makkelijk en internet via Wlan gaat supersnel.

TomTom is te installeren, Route66 werkt ook (met interne gps!)

4 gig kan in N95 en werkt perfect

extra batterij is altijd wel handig als je erg veel bebruikt…met normaal gebruik is 1 batterij voldoende

Ski….

• Lemco

Waar is die site waar 4 GB MicroSD te koop is? TT en Route 66 kan er wel op maar dan met een EXTERNE GPS ontvanger.

Lemco

• bart

Dank je wel voor jullie reactie..Ski en Lemco

• bart

Hallo Lemco,

Kan je ook met Tom Tom met een externe gps ontvanger gebruiken???????

• **josty**

…Route66 werkt ook (met interne gps!)

——

wat zijn je bronnen?

• Lemco

Ja en nee, maar omdat het toestel een erg hoog verbruik heeft, klinkt misschien lullig maar dan houd de N95 het wel wat langer vol met een Externe GPS-Ontvanger dan de interne. TT heeft er wel over gehad om speciaal voor de N95 een versie uit te brengen, misschien ook vanwege de concurrentie. TomTom kan sowieso overweg met de externe GPS, ROUTE 66 ook. Het nadeel van alles vind ik persoonlijk dat je een apart abonnement voor A naar B moet navigeren, maar dat zal wel weer z'n redenen hebben. Met een externe antenne kun je gratis van A naar B navigeren, Wet is de wereld toch oneerlijk verdeeld. :P

Lemco

• Ski....

Mijn bronnen zijn te vinden op het internet…denk niet dat die hier zomaar geplaatst mogen worden.

Route66 werkt bij mij prima met ingebouwde gps…

Niks geen kosten om te kunnen navigeren!!

Ski….

• Peter

Route66 werkt idd i.c.m. de ingebouwde GPS-ontvanger, TomTom echter niet, hiervoor is een losse ontvanger nodig.