nokia 8910i, verzekering

• rr

Ik heb een vraagje, ik heb een nokia 8910i die (bijna) kapot is

ik heb hem verzekerd bij pro assist.

nu is mijn vraag: wat krijg ik er voor terug als ik hem bij hun inleverd.

mocht hij dus niet meer gemaakt kunnen worden.

vind het nog steeds een mooie fijne tel. dus als ik hem misschien zelf nog kan maken doe ik dat liever.

want als ik hem naar hun breng heb ik de kans dat ik een andere krijg, maar dan wil ik wel eerst weten wat ik krijg, anders breng ik hem dus niet daar heen.

ze willen/kunnen ook niet zeggen wat er mee gaat gebeuren.

dus vandaar mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft?

gr

• WillemT.

Hoe kun je nou een telefoon verzekeren? Je moet 1 of 2 getuigen hebben als die wordt gestolen, loop je altijd op straat met zijn 2en of 3en? En dan de waardevermindering. Is gewoon weggeooid geld een telefoonverzekering.

• rr

niet als hij kapot gaat! of waterschade heeft!

dan wordt hij gewoon gemaakt of vervangen!

• WillemT.

Waterschade ook? Wat betaal jij dan wel niet voor je verzekering?

• rr

5.95 per maand!

en dat vind ik dus zeker geen weggegooit geld als je een dure tel hebt!

• Jim

Duur? Nu nog? Dat ding is 5 jaar oud…Hoort in een museum, niet in je broekzak. Is het niet eens tijd datje een nieuwe telefoon neemt bij een verlenging? :Z

• rr

daar gaat het nu toch niet om?

ik wil gewoon weten wat ik er voor terug krijg?

de rest weet ik zelf ook wel.

dus als iemand iets weet?

• WillemT.

Die verzekering kost je € 71,40 per jaar dat is niet niks en hij is nu waarschijnlijk niks meer waard. Misschien alleen voor jouw gevoel. Je kunt nu de allernieuwste nemen met abonnement, heb je gelijk de modernste snufjes en steek je die € 71,40 in je zak. Informeer maar op de diverse consumenten sites.

• **josty**

volgens mij krijg je gewoon de dagwaarde terug van die gsm…en dat is niet veel

ik moet willem wel gelijk geven wat verzekering betreft,je betaald teveel voor iets wat binnen een jaar al minder dan de helft waard is (en in 2 jaar 1/8e van zijn aanschafprijs)

of ze die gsm gaan maken weet ik niet,want het kan zijn dat de kosten voor het maken van die gsm vele malen groter zijn dan het toestel nu waard is

wat je voor vervangend toestel krijgt van hun weet ik niet,maar reken niet op een gsm van dik 600 euro reken eerder op iets van 300

• Jim

Ga maar uit van minder dan 100 denk ik :+

Dagwaarde van dat ding is niets meer vrees ik.

Maaruh rr, heeft je verzekering geen telefoonnummer?