welke van de 2?

• Mariska

Binnenkort loopt mijn gsm-abonnement af. Uiteraard wil ik deze gaan verlengen, en dus een nieuwe mobiel kiezen.

Ik twijfel tussen de SE Z310 en de SE Z520. Mijn huidige mobieltje is een SE W800i en die bevalt eigenlijk prima, behalve dat ik graag weer een foon met klepje wil. Muziek luister ik er eigenlijk niet mee, maar ik vind het wel leuk om leuke ringtones te hebben, af en toe even op internet te surfen als ik me verveel of een spelletje. Foto's maken is niet essentieel, maar kan wel eens voorkomen. Absolute must is bluetooth, maar dat hebben ze gelukkig allebei.

Wat raden jullie aan en waarom?

• Moros

Waarom niet een w300i, kan alles wat die andere 2 kunnen en meer. Prijs zal ongeveer gelijk zijn, misschien dat de w300i iets duurder is.

• GSM Helpdesk Nederland

Wellicht is het een tip om de twee toestellen met elkaar te vergelijken. Je ziet dan precies wat de verschillen zijn. Voor vergelijking kun je terecht op de volgende pagina: http://www.gsmhelpdesk.nl/compare.php (daar kun je tot 5 toestellen naast elkaar zetten en overzichtelijk vergelijken)

Groetjes,

Tim Wijkman

www.gsmhelpdesk.nl

• Mariska

Ik had deze 2 toestellen al vergeleken op de site van SE zelf, en vind ze zeer vergelijkbaar. Vandaar dat ik hier op het forum om gebruikerservaring heb gevraagd.

Groetjes,

Mariska

• Mariska

Moros,

Prijs is niet zo interessant voor mij; ik krijg namelijk een nieuw mobiel bij het verlengen van mijn contract.

Daarnaast beschikt een W300i niet over een klepje (clamshell-type), iets wat voor mij absoluut noodzakelijk is!

Toch bedankt voor je reactie.

Groetjes,

Mariska

• Mariska

Moros,

Sorry, ik had de W300 verward met een andere foon. Zie inderdaad dat deze ook een klepje heeft.

Ik ga eens op zoek naar een filmpje die ik kan afspelen over deze telefoon, ziet er wel aardig uit!

• Moros

W300i los te koop voor 130 euro, wel iets meer geld maar veel meer functies. Je kunt ook voor 179 of 189 euro los bij de phonehouse een w710i kopen ook een klepje maar met 2 megapixel camera misschien een overweging waard, ik moet je eerlijk zeggen dat ik de w300i een betere en gemakkelijker telefoon vind dan mijn vorige een Nokia n70.

Voor een filmpje kun je terrecht op de site van www.sonyericsson.nl

Laat je weten wat het geworden is??.

• Mariska

Jammer, het filmpje doet het niet…

Wat vind je van de Z530 dan?

Zijn deze toestellen trouwens wat oudere modellen dan de Z310?

Ik denk dat ik volgende week eens even langs ga bij een foonshop in de buurt. Wil de toestellen wel even in mn hand voelen en de knopjes proberen voordat ik een besluit neem… Moeilijk hoor om een toestel te kiezen, elk jaar weer!

• Moros

Z530 is al wat ouder en heeft minder functies dan de w300i, de z310i is de opvolger van de z300 (een waardeloos telefoontje) maar de z310i heeft geen uitbreidbaar geheugen. W300i heeft radio en uitbreidbaar geheugen en werkt heerlijk, maar als ik had geweten dat de w710i voor 50 euro meer los te koop was had ik deze gekocht, al ben ik weg tevreden over de w300i, ook is de w300i quadband dus overal in de wereld bellen.