N70 of N73??

• Marco

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon omdat mijn huidige oude beestje (nokia 6310) het aan het begeven is. Ik wil op mijn nieuwe telefoon een agenda etc hebben en ik wil er mp3's mee kunnen afluisteren. (nu heb ik steeds en telefoon, papieren agenda en ipod mee.)

Ik twijfel heel erg tussen de n70 en n73. Ik wil zowieso weer lang me de telefoon kunnen doen, dus hij moet ook degelijk zijn.

De camera maakt mij helemaal niets uit, want die zal ik toch niet gebruiken.

Wat is jullie mening over deze 2 toestellen?

PS: Is er echt veel verschil tussen de standaard versie en de Music Edition?

Alvast bedankt!

Marco

• Lemco

Nee eigenlijk vrij wijnig, de N70 ME en N73 ME hebben alleen een grootere geheugenkaart meegekr egen. De gewone N70 krijgt als standaard 64 MB DV - RS MMC meegeleverd, de N70 ME krijgt een 1 GB DV RS MMC meegeleverd. Verder is de basis hetzelfde. De N73 krijt als standaard een 128 MB MiniSD meegeleverd de N73 ME een 2 GB versie. Alle Music Edition toestellen zijn in standaard zwart te krijgen, voor de rest heel wijnig verschillen. De N73 is tevens opvolger van de N70.

Lemco

• **josty**

de n70 is ook niet zo geweldig in gebruik,ik heb vaak gehad dat het schuifmechanisme omlaag ging als ie in me broekzak zat en als de schuif omlaag is wordt de camera geactiveerd (en de toetsblokkering ontgrendeld)…

en dit is ook geen pretje

• Jim

N73 ME wordt niet standaard geleverd met een geheugenkaart.

In ieder geval niet de toestellen die ik verkoop :(

• Marco

Wordt de n70 ME wel standaard meegeleverd met een grotere geheugenkaart, of ook niet?

Jim wat zijn jouw ervaringen met de N73?