Hallo,
Ik heb 3 weken geleden bij Rabomobiel een mobieltje besteld. de levertijd zou 3 werkdagen zijn.Op de afgesproken dag kwam er geen mobieltje. Ik heb gebeld naar ze, en ze zouden het regelen dat ik terug gebeld zou worden. Ik ben dus niet teruggebeld, en heb hun gebeld. het bleek dat het bestelde mobielje “zoek” was geraakt, maar hij komt volgende week hoor zeiden ze. Een week later, er kwam weer geen mobieltje. Ik belde ze weer op, en ik zou terug gebeld worden hoe het zat. Ik werd dus weer niet teruggebeld, dus ik weer bellen. Er bleek nog 1 telefoontje te zijn van dat merk, en echt, nu zou hij echt gaan komen hoor. Dus niet, ook deze keer kwam hij niet aan. Ik weer bellen, ze moesten het weer uitzoeken, en ze zouden me terug bellen. Nee weer belden ze me niet terug. Ik heb weer naar Rabo mobiel gebeld. dat ene telefoontje was nu weg. oeps helaas..
Ik zei, nou, ik zie een ander mobieltje, doe die maar. En ze zeiden dat ze me terug zouden bellen. Ik wachten, nee Rabo belde me niet.Ik weer bellen. O, ik wilde die ene toch hebben. Ik zei tegen haar, nee die ene is niet meer leverbaar, dus doe die andere maar. Ok is goed, maar ze moesten ff overleggen omdat ik ineens die andere wil. ( ja ik wil een andere omdat die ik besteld had niet leverbaar is , raar he)
Nee, ik ben weer niet terug gebeld, en net belde ik ze op. Ze weten niet hoe ze de ene bestelling ongedaan moeten maken, en de andere telefoon in de nieuwe bestelling te plaatsen.
Mijn Vraag: wie heeft ervaring met Rabo Mobiel, ik wil alle goede en ook alle slechte verhalen horen.
Ik heb nu weinig vertrouwen in Rabo gekregen.
GR Elly