Voor mijn afstudeeropdracht van de opleiding Communication & Multimedia Design ben ik gevraagd om mij te verdiepen in mobiel Internetten. En dan wel te verstaan Internet op telefoons (smartphones) en PDA's (Palm/BlackBerry).

(Dus niet mobiel Internet op laptops)

Voor een grote online organisatie in Nederland mag ik een nieuwe versie van hun website ontwikkelen speciaal voor deze groep mobiele Internetters. Er zitten nogal wat haken en ogen aan het gebruik van Internet op deze apparaatjes, zoals de resoluties en de te gebruiken technieken. Informatie is dus maar beperkt overdraagbaar en ik moet dan ook o.a. een functioneel en technisch ontwerp maken waar goed over nagedacht is.

Voor het onderzoeksgedeelte van mijn opdracht ben ik op zoek naar de gebruikerservaringen van mobiele Internetters. Nu heb ik al een hoop PDA en Blackberry ervaringen maar ik mis nog een beetje de smartphone reacties. Kortom, iedereen die (wel eens) Internet gebruikt op hun mobiele telefoon vraag ik om mij te helpen.

Op de onderstaande website staat een vragenlijst waarvoor ik zou willen vragen of jullie die in kunnen vullen (anoniem als je wilt). Het invullen duurt ongeveer 5 minuten. Als jullie mij hier dus bij kunnen helpen, heel erg graag! Alvast bedankt voor de moeite. De enquete is op de volgende pagina te vinden:

http://www.scream4kane.nl/mobiel/public/survey.php?name=MobielInternetEnquete