Sms blokkeren

• hendrik

Is er ook een apparaat te koop waarme ik bvb het sms gebeuren kan plat gooien in mijn huis.

Ik bedoel een soort stoor zender dus.

groeten hendrik

• sip

Er zij wel stoorzenders om het GSM verkeer plat te leggen. Volkomen illegaal en je overtreed de radio/telegrafiewet.

• Jim

En waarom zou je alles plat willen gooien?

Je hóeft geen GSM te nemen :Z

• hendrik

Als je 2 dochters heb die al hun geld aan sms verstoken, en op de meenst rare tijden.

Zou ik de boel weleens een poosje willen uitzetten.

BVB van21:00 tot 08:00

Zonder dat ik iedere dag achteraan moet lopen.

groeten Hendrik

Jim schreef:

>

> En waarom zou je alles plat willen gooien?

> Je hóeft geen GSM te nemen :Z

• Lemco

Aan je reactie te zien mag jezelf voor de kosten opdraaien, van pappa betaalt wel. Hebben ze geen prepaid kaart erin? want op=op. Of een abonnement, dat u de rekening mag lappen. Als het pubers zijn word het een hele klus om het SMS'en te verbieden, zelf van eigen zakgeld te betalen. Misschien kun je iets met hun provider kort sluiten, dat het SMS'en verminderd. Of afspraken maken van zoveel en van zo laat tot zo laat.

Lemco

• Oneeye67

Oei…word moeilijk denk ik….

Heb zelf een zoon van 14 en die heeft t goedkoopste abbo op naam van pappa….. en die heeft bij voorbaat te horen gekregen als die boven t budget uitkomt dat ie ze gsm kwijt is…als is t 1 cent….

ff afkloppen hij heeft m bijna 2 jaar en blijft netjes binnen zn bundel.

Grtzz Oneeye

• hendrik

Ik betaal het niet voor hun , dat valt nog mee.

Maar ik vind het gewoon tegek wat voor een geld ze aan een mobiele telefoon kwijt zijn.

Maar bedankt voor jullie antwoorden.

groeten hendrik