Iemand een alternatief voor nieuwemobiel?

• Victor Buijs

Weet iemand toevallig een website voor mij die ik als vervanging kan gaan gebruiken voor nieuwemobiel? Ik wil namelijk een aantal recente telefoons met elkaar vergelijken, maar die hebben ze daar nog niet. Sinds een paar maanden lopen ze echt achter daar. Jammer, was een goede site!

Daarnaast erger ik me mateloos aan de slechte berichtgeving, is net alsof ze sinds kort een paar jongens van 16 het nieuws laten schrijven, want de kwaliteit is niets meer…

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een goede vervanging voor nieuwemobiel, liefst wel Nederlands, want mijn Engels is niet zo heel goed. Iemand?

• Peter de G.

In welk land woon jij dan?

• Victor Buijs

Gewoon in Nederland, hoezo?

• Peter de G.

Ik dacht aan de opstelling van je vraag te lezen dat je in het buitenland woonde en je zei graag in het Nederlands. O.k. er zijn zoveel info en vergelijkingsites kijk maar op de diverse GSM sites.

Kijk bv. op www.mobiel.nl

www.gsmhelpdesk.nl < deze man is ook actief op de div.prikpagina's

www.typhone.nl

Er zijn er zoveel, anders even Google-en.

Succes

Peter.

• ventieltje

www.gsmarena.com (is in het Engels)

• Flower

ventieltje dat zocht ie juist niet hoor

• ventieltje

Gezien zijn vraagstelling zocht ie dat juist wel, Flower, alleen het LIEFST in het Nederlands. En lieve koekjes worden niet altijd gebakken, vandaar dat ik de site noemde.

• Paul

www.kieskeurig.nl :-)

• Victor Buijs

Heel erg bedankt! www.mobiel.nl en www.tyfone.nl waren niet wat ik zocht, zijn gewoon winkels. Maar www.gsmhelpdesk.nl was wél precies wat ik zocht. Daar hebben ze gelukkig wel de toestellen die ik wilde bekijken en daarnaast eigenlijk ook nog eens overzichtelijker dan op www.nieuwemobiel.nl . En zo te zien heel erg up to date. HOe is jullie ervaring daarmee?

Ik heb ook ekeken op www.gsmarena.com, ook een goede site lijkt me, alleen lijken mij de specificaties daar een stuk minder uitgebreid dan op www.gsmhelpdesk.nl . Welke van de twee sites is qua hoeveelheid toestellen eigenlijk het uitgebreidste? Weet iemand dat?

• Victor Buijs

Dat is inderdaad voor prijsvergelijking… Maar ik wil specificaties vergelijken ;-). Maar Peter de G. heeft een goede site aangedragen…