Welke tomtom op mijn SPV C500

• R

Hallo , wie kan me met zekerheid zeggen welke tomtom ik op mijn spv c500 kan zetten?

TOM TOM MOBILE

OF

TOM TOM NAVIGATOR

???? sommige zeggen mobile omdat het een mobiel is maar sommige zeggen ook dat ik navigator moet hebben omdat de mobiel op windows draait en geen symbian is ?

wie kan me helpen ???

• Wim

Kijk zelf even op de site van tomtom. Volgens mij kan je gewoon tomtom 6 gebruiken. Deze draait op symbian en windows. Als je de originele versie hebt.

Gekraakte versies verschillen.

Wim

• Racertje

ik heb zelf een c500 gehad. daarvoor had ik destijds tomtom mobile nodig.paste helaas niet op mijn nieuwe toestel, een mda vario. met navigator 6 is dat probleem geloof ik opgelost.Maar mobile 5 werkt 100% op een SPV c500.

• Marco van Overveld

Hoi, ik heb zelf een spv c500 en ik kan je met zekerheid zeggen dat je geen TomTom Navigator moet hebben, maar de Tom Tom Mobile versie voor windows mobile. Volgens mij is er ook een aparte symbian versie. Tom Tom 6 werkt niet op een spvc500 omdat hij is ontworpen voor mobieltjes met touchscreen.TomTom mobile 5 werkt prima, die heb ik zelf.

Succes ermee.

• Wim

Marco,

De tomtom 6 werkt op een nokia E50 prima. Het is een toestel zonder touchscreen. Om dit zeker te krijgen kijk je op de site van TomTom, daar alle compatabele toestelen in een lijst.

Wim