Problemen mobiel opwaarderen Vodafone

• Henk

Hallo allemaal

Afgelopen maandagochtend is er een storing geweest bij het ‘Mobiel opwaarderen’ bij ‘Vodafone’

Sinds Maandagmiddag half 11 blijkt deze storing echter bij een selectgroepje prepayd-bellers te zitten waar ik helaas bij hoor. Ik heb sinds die Maandagmiddag tot nu vanavond volgens mij al wel 200 telefoontjes naar de klantenservice gedaan, maar je wordt amper verder geholpen of krijgt stank voor dank (beloftes die ze niet nakomen van terugbellen of ‘nood’-tegoed storten) en steeds maar zeggen: ‘ja, de storing is er nog steeds maar we weten niet hoelang de storing nog gaat duren’

Hebben meer mensen op dit moment hier problelem mij? En ook al contact gezocht met de klantenservice van Vodafone, en wat is daar op dit moment de ervaring mee?

Heb echt het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt, ben zelfs al een keer uitgeblaft en mij wijs gemaakt dat ik niet heb opgewardeerd omdat men dat in hun computerscherm niet konden zien (kwam geen meldign) terwijl ik ik die middag ook al wel 6x hadt gedaan. En tot nu vandaag volgens mij al wel 200x.

• mike

Het is nu eenmaal een feit dat de service van vodafone hard achteruit gaat.

• robbert

Henk schreef:

>

> Hallo allemaal

>

> Afgelopen maandagochtend is er een storing geweest bij het

> ‘Mobiel opwaarderen’ bij ‘Vodafone’

>

> Sinds Maandagmiddag half 11 blijkt deze storing echter bij

> een selectgroepje prepayd-bellers te zitten waar ik helaas

> bij hoor. Ik heb sinds die Maandagmiddag tot nu vanavond

> volgens mij al wel 200 telefoontjes naar de klantenservice

> gedaan, maar je wordt amper verder geholpen of krijgt stank

> voor dank (beloftes die ze niet nakomen van terugbellen of

> ‘nood’-tegoed storten) en steeds maar zeggen: 'ja, de storing

> is er nog steeds maar we weten niet hoelang de storing nog

> gaat duren'

>

> Hebben meer mensen op dit moment hier problelem mij? En ook

> al contact gezocht met de klantenservice van Vodafone, en wat

> is daar op dit moment de ervaring mee?

>

> Heb echt het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt,

> ben zelfs al een keer uitgeblaft en mij wijs gemaakt dat ik

> niet heb opgewardeerd omdat men dat in hun computerscherm

> niet konden zien (kwam geen meldign) terwijl ik ik die middag

> ook al wel 6x hadt gedaan. En tot nu vandaag volgens mij al

> wel 200x.

ja dr zit idd een storing bij hun, ik keek op mn internet bankieren van de postbank en zag dat ze 1 cent bij me hebben afgeschreven terwijl ik bij tele 2 zit.. 1 cent is natuurlijk niet erg en ik ga er geen moeite voor doen om het trug te krijgen maar raar is het wel……

• Peter Jotkens

Hallo prepaid bellers,

Nu weer (vanaf zondag 19-10-09) grote problemen bij Vodafone. In het kort komt het hierop neer. Er is 20 euro afgeschreven (Ideal-betaling) van mijn bankrekening en het beltegoed heb ik niet gekregen. Al 8 emails verstuurd en telkens een auto-reply gekregen dat er binnen 5 dagen gereageerd zal worden. De helpdesk is telefonische niet bereikbaar. Het gaat slechts om 20 euro, maar je voelt je bedonderd. Werken er nog mensen bij Vodafone, of wordt het bedrijf enkel door een website gerund ? Inmiddels heb ik een KPN prepaid kaart gekocht en probeer nu mijn geld terug te krijgen. Of dat lukt is onzeker. Je krijgt gewoon geen enkele informatie. Ik hoef geen “sorry voor het ongemak” geleuter, maar gewoon informatie.

Vodafone communiceert slecht en is dat is nu juist wat een telecom bedrijf zouden moeten doen. Of…………zijn ze FAILLIET ??

Het vertrouwen is weg en ik neem geen risico meer met Vodafone opwaarderen. Verder met KPN !

Ze hebben allemaal een tekort aan goed personeel, terwijl ze mensen ontslaan.

Niemand is verantwoordelijk en ze proberen je gewoon zoveel mogelijk geld afhandig te maken.

Ik wens iedereen met hetzelfde probleem veel succes.

Peter.

• Jé Augustin

12-11-2009 Het beltegoed opgewaardeerd met €10,-. Tot op heden kunnen we nog steeds niet bellen, maar het is wel afgeschreven van de bank. Wat doen we hieraan? Hoort dit bij de crisis?