Hallo allemaal
Afgelopen maandagochtend is er een storing geweest bij het ‘Mobiel opwaarderen’ bij ‘Vodafone’
Sinds Maandagmiddag half 11 blijkt deze storing echter bij een selectgroepje prepayd-bellers te zitten waar ik helaas bij hoor. Ik heb sinds die Maandagmiddag tot nu vanavond volgens mij al wel 200 telefoontjes naar de klantenservice gedaan, maar je wordt amper verder geholpen of krijgt stank voor dank (beloftes die ze niet nakomen van terugbellen of ‘nood’-tegoed storten) en steeds maar zeggen: ‘ja, de storing is er nog steeds maar we weten niet hoelang de storing nog gaat duren’
Hebben meer mensen op dit moment hier problelem mij? En ook al contact gezocht met de klantenservice van Vodafone, en wat is daar op dit moment de ervaring mee?
Heb echt het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt, ben zelfs al een keer uitgeblaft en mij wijs gemaakt dat ik niet heb opgewardeerd omdat men dat in hun computerscherm niet konden zien (kwam geen meldign) terwijl ik ik die middag ook al wel 6x hadt gedaan. En tot nu vandaag volgens mij al wel 200x.