samsung e250

• rob

Zit er maar 1 ringtone standaard op de samsung E250 als je deze koopt in de winkel, zo nee waar kan ik dan de andere vinden. Zo ja moet ik dan allemaal ringtones gaan downloaden (en dus betalen) of kan ik ook stukjes uit liedjes knippen en die via een datakabel (die ik dus nog niet heb) overzetten op de foon. Vindt de gebruiksaanwijzing trouwens erg summier.

• Arjan

hallo Rob,

ga voor de beltonen naar: menu - instellingen - geluid - inkomende oproep - scroll naar beltoon en druk op het “ ok/i ” knopje en je zult zien dat je nog keus hebt. succes! gr. Arjan

• rob

het volgende lukt, menu - instellingen - maar dan kom ik het submenu geluid niet tegen en dus ook niet inkomende oproep, kijk ik bij oproepinstellingen dan krijg ik maar 1 toon te zien, kan wel bij de contactpersonen een beltoon toevoegen maar ik wil een algemene beltoon hebben. (de keus is dan nog maar 6 stuks of zo)

• Rob

Ik blijk dus niet de SGH E250 te hebben gekocht (dit stond in de folder en de winkel vermeldt) maar toen ik het toestel eens open maakte om eens te zoeken naar een type nummer bleek het de SGH E250V te zijn. Dit schijnt een versie van vodafone te zijn met aangepaste software, hierdoor zijn er vele mogelijkheden komen te vervallen en dus niet hetgeen wat ik wilde hebben.

Weet iemand hoe ik dit nu moet oplossen?rob schreef:

>

> het volgende lukt, menu - instellingen - maar dan kom ik het

> submenu geluid niet tegen en dus ook niet inkomende oproep,

> kijk ik bij oproepinstellingen dan krijg ik maar 1 toon te

> zien, kan wel bij de contactpersonen een beltoon toevoegen

> maar ik wil een algemene beltoon hebben. (de keus is dan nog

> maar 6 stuks of zo)

• JeroenW

Contact opnemen met vodafone?

• Wim

een volgende keer even opletten, vodafone heeft schijnt het tegenwoordig alleen maar “branded” toestellen waarmee je niets kan. (niets extra of duur bijbetalen bij vodjefoon).

Wim

• Sien

Heel gek ik heb de SAmsung E250 ook gekocht, die van T-mobile. En ik heb ook absoluut geen beltonen! Alleen 1 mp3 lied die er op stond .. IK kom wel bij instellingen, geluid, inkomende oproepen, beltonen <– maar die is leeg.

Wat nu?

• Gerhard

ik kan die instellingen niet resetten dan komt die vraag na een wachtword.

heb t-mobiele om hulp gevraagt . die reaktie is erg helder , terug brengen die handel waar ik hem gekocht heb.