Yup, bij een smartphone kun je al gouw, Naam, Achternaam, e-mail adressen, internet adressen, bedrijf, Mobiel nr, vaste telefoon nr, Adressen, Woonplaats, en verjaardag, en meer. Naast de Orange SPV, Vodafone VDA, T-Mobile MDA en de HTC toestellen is er ook een SE P990i, of de Nokia Nseries en Eseries toestellen.
Maar de telefoons van nu kunnen al veel meer aan een contact worden gehangen dan naam en 06.
Ik heb de Nokia N95 en daar zit een goede agendafunctie in, en ik kan het volgende invoeren:
Voornaam, Achternaam, Mobiel, Telefoon, E-mail, Video-omroep, Semafoon, Internettelefoon, Push to Talk, Bedrijf, Functie, Synchronisatie, behoren tot de standaard invoer modus. Ik kan daarbij ook nog details toevoegen zoals:
Titel, Tweede naam, Achtervoegsel, Bijnaam, Mobiel (privé, thuis of werk) Telefoon (privé, thuis of werk) Email, (privé, thuis of werk) Autotelefoon, Video -omroep (privé, thuis of werk) Fax (privé, thuis of werk) Semafoon, DTMF, Internettelefoon (privé, tuis of werk) Push2Talk Weergave delen, SIP, Afdeling, Naam assistent, Nummer assistent, Partner Kinderen, Webadres (privé, tuis of werk) Adres (privé, tuis of werk), Verjaardag, Gedenkendag en Notitie.
Plus kun je nog een Thumbnail (afbeelding of logo) invoeren. Dit geld voor iedere contact.
Op een PDA, Pocket PC of smartphone kun je ook makkelijk navigatie installeren.
Bekijk anders GSM Helpdesk Nederland www.gsmhelpdesk.nl
Of NieuweMobiel.NL
Lemco