Hotmail op mobiel (N73)?

• pieter

Iemand enig idee of het mogelijk is om je Hotmail op te halen via je mobiel? En dan niet via een browser, maar gewoon realtime, dus door een mailbox in te stellen op je mobiel.. (heb nokia N73)

Bedankt!

• Jim

Nee dat kan niet op een N73, alleen op Windows toestellen.

• Peter

Is dit wel mogelijk bij de Nokia E65?

• Lemco

Sinds waneers werkt MSN/Hotmail met Symbian? Wat Jim net al heeft gezecht werkt geen 1 Nokia toestel met Hotmail. Dus geen Eseries, of Nseries.

Lemco

• Marchel.

Ik weet niet of je bij hotmail je mail automatisch kan forwarden. Je zou dit dan naar een Gmail-adres kunnen laten doen. Een Gmail-account kan je wel als mailbox instellen op je Nokia (wel even je Gmail-account op POP3 zetten).

Nadeel is dan wel dat als je en email terug gaat sturen via je gsm , dat via je Gmail-account gaat en niet via je hotmail-account.

Marchel

• J

Je bent Javascript nodig! OP nieuwere telefoons met een explorer kan het gewoon!

• Joey

Hotmail op nokia's is wel dergelijk mogelijk ik heb zelf een nokia 7710 (SymbianOS) en daar heb ik gewoon realtime mail in mijn nokia. alleen had ik dit ergens op 1 site gevonden waar in stond hoe je het moet doen. ik probeer het namelijk ook op mijn Nokia N95 maar hier heb ik het nog niet werkend…

• anne60

ik had op mijn nokia n73 een directe toepassing om in mijn hotmail tekomen, nu weet ik niet meer waar ik dat gedwonload had. IK heb nu de samsung pixon en wil het hier ok graag op hebben, want moet nu elke keer alles invullen voor ik op hotmail kan.

weet iemand waar ik dit kan downloaden?