ervaring met chippie sim only

• Slimmerik

Het zou best kunnen dat ze problemen hebben gehad, ze zijn er ook een tijdje tussenuit geweest! Meeste telecom bedrijven hebben in het begin problemen, sommige hebben dat nog steeds vooral met nieuwe produkten die ze aanbieden.

Dan nog is het niet slecht om zoiets te nemen! Want na een tijdje prijzen de meeste mensen deze bedrijven de hemel in…. Als er in de reclamebladen een telefoon voor 0 euro te koop staat (Klopt dat ook niet)

Er staat overal een* (Dit heet reclame maken en klanten trekken)

Of je bent te achterlijk om dat te lezen of leest er snel over heen…. Je hebt dat overal, aanschaf bij een abo (Van welke provider dan ook)

Bij internetabonnementen en televisieabo's (Van welke provider dan ook)

Ben had ook problemen!

UPC ook!

Enzovoort….

(1 ding kan ik je vertellen qua bellen over de hele wereld zijn ze de enige met een abo in Nederland! En ze zijn nog het goedkoopst ook….)

Bellen doe je zelf dan heb je al heel snel niet door hoelang het duurt en wat je allemaal betaald omdat je niet alles goed hebt doorgelezen….

Fouten worden er overal gemaakt (Kijk maar naar bovengenoemde bedrijven)

En dan heb je het over bedrijven die over miljoenen gingen….

Shit happens!

Mensen willen graag goedkoper bellen, mensen hoeven eigenlijk niet zoveel te betalen. De concepten waarvoor wij nu betalen zijn al heel wat jaren geleden bedacht en zijn nu pas in gebruik…. Dat is gewoon om geld te verdienen aan de

klant…. Eigenlijk horen we gratis te bellen voor een vast maandbedrag…. Eigenlijk ook al voor het bellen buiten de landsgrenzen…. Alleen dit laat men niet toe omdat er dan anders geen geld meer aan verdient wordt….

Ik ben geen voorstander van duurder betalen, ik ben geen relatie van het bedrijf Chippie…. Maar ik hoor goeie en slechte dingen over dit bedrijf, wat gek zeg dit hoor ik over zoveel bedrijven….

• Amber

Ik vind Chippie écht fantastisch. Mijn vriend woont in het buitenland en ik heb 2 abonnementen van in totaal 880 minuten. Hiervoor betaal ik bijna helemaal niks.

De starttarieven zijn altijd bij elk gesprek 7 cent.

In totaal heb ik dus nu voor ongeveer 60 euro per maand,

880 minuten te bellen. Nou dat lukt je echt niet met je t-mobile abonnement of iets dergelijks.

Ik ben zeer tevreden en heb nog nooit problemen gehad.

• SandraBolle

Chippie heeft nieuwe abonnementen, ik lees hierboven uit het verleden niet veel goeds.

Wat vinden jullie van de nieuwe abonnementen: http://www.simonly.eu/nl/sim-only-chippie/

Ik overweeg 150 minuten te nemen voor erbij (naast mij T-Mobile), waarmee ik dan mijn ouders in Duitsland regelmatig kan bellen.

• Chippie Sales

Beste Sandra,

Het is inderdaad verleden goed misgegaan, sinds begin vorig jaar is er een frisse wind door het bedrijf Chippie heen gegaan met nieuwe mensen en een nieuwe strategie namelijk goedkoop internationaal bellen. De problemen uit het verleden zullen niet meer voorkomen, alle klachten dateren uit het verleden. Mocht je vragen hebben kan je altijd direct contact met ons opnemen op 0703107081.

Wij bieden het momenteel het voordeligste abonnement voor internationaal bellen, op de onafhankelijke website www.bellen.com staat dit ook vermeld.

Met vriendelijke groet,

Chippie Sales

• SandraBolle

Bedankt voor de informatie. Ik heb besteld :)

• boom

ik heb chippie world 600 een goed abonnement wel even de het aantal minuten en het aantal sms in de gaten houden.

de lopende kosten worden dagelijks bijgehouden dus je ziet al gauw wanneer je over je limiet gaat, X(. de prijs buiten de bundel staat vermeld dus je weet wat je gaat betalen, ik vind het duidedlijk en ben X( tevreden met dit abonnement.X(

• boom

150 minuten per maand voor je ouders isX( niet veel 2u en 30 minuten. ik ben eerder geneigd naar 600 minuten voor €30 is 10 uur en je betaaald geen starttarief een halfuur per keer bellen zit je zo aan. ik tenminste wel.::o

• de_gekste

waarom staat er op jullie site dan niets over het start tarief

of ik moet er over heen gelezen hebben

maar zag het niet staan

• Rohit

ik heb een chippie 300 abonnement, maar als ik 200 minuten gebeld heb zijn de minuten op, omdat de seconden afgerond wordt heb ik ontdekt, als je 200 keren gebeld hebt, ben je 200 X ong. een halve minuut kwijt, dus neem je een abonnement van 300m dan krijg je geen 300m maar 200minuten. slimme jongens !

• Chuckie

De positieve reacties zijn van mensen die werkzaam zijn bij Chippie.

Met andere woorden bullshit!!!

Ze belazeren gewoon de boel.

NIET DOEN !!!!!!!!!