Het zou best kunnen dat ze problemen hebben gehad, ze zijn er ook een tijdje tussenuit geweest! Meeste telecom bedrijven hebben in het begin problemen, sommige hebben dat nog steeds vooral met nieuwe produkten die ze aanbieden.
Dan nog is het niet slecht om zoiets te nemen! Want na een tijdje prijzen de meeste mensen deze bedrijven de hemel in…. Als er in de reclamebladen een telefoon voor 0 euro te koop staat (Klopt dat ook niet)
Er staat overal een* (Dit heet reclame maken en klanten trekken)
Of je bent te achterlijk om dat te lezen of leest er snel over heen…. Je hebt dat overal, aanschaf bij een abo (Van welke provider dan ook)
Bij internetabonnementen en televisieabo's (Van welke provider dan ook)
Ben had ook problemen!
UPC ook!
Enzovoort….
(1 ding kan ik je vertellen qua bellen over de hele wereld zijn ze de enige met een abo in Nederland! En ze zijn nog het goedkoopst ook….)
Bellen doe je zelf dan heb je al heel snel niet door hoelang het duurt en wat je allemaal betaald omdat je niet alles goed hebt doorgelezen….
Fouten worden er overal gemaakt (Kijk maar naar bovengenoemde bedrijven)
En dan heb je het over bedrijven die over miljoenen gingen….
Shit happens!
Mensen willen graag goedkoper bellen, mensen hoeven eigenlijk niet zoveel te betalen. De concepten waarvoor wij nu betalen zijn al heel wat jaren geleden bedacht en zijn nu pas in gebruik…. Dat is gewoon om geld te verdienen aan de
klant…. Eigenlijk horen we gratis te bellen voor een vast maandbedrag…. Eigenlijk ook al voor het bellen buiten de landsgrenzen…. Alleen dit laat men niet toe omdat er dan anders geen geld meer aan verdient wordt….
Ik ben geen voorstander van duurder betalen, ik ben geen relatie van het bedrijf Chippie…. Maar ik hoor goeie en slechte dingen over dit bedrijf, wat gek zeg dit hoor ik over zoveel bedrijven….