ervaring met chippie sim only

• Albert

Hoi,

Heeft er iemand ervaring met een chippie sim only abonnement.

Als ik zo kijk is dit erg voordelig maar zitten er ook nadelen aan?

* Sim only abonnement

* Met 150 bel minuut per maand

* Bel bundel geldig van chippie naar alle andere operators ook naar vaste nummers.

* Prijs ? 2,95-, per maand !

* Contract van 12 maanden

* Netwerk Kpn en/of Telfort

• )(

Ja ik was hier ook wel benieuwd naar…?

• Jim R

Abonnement is prima. Netwerk is van KPN/Telfort. Tarieven zijn zeer gunstig.

• Willem B

Hi,

Bel nu al enkele maanden met Chippie. Goedkoop en prima kwaliteit netwerk.

• Marjoleine

Ik wil deze abbonement ook aanschaffen, maar twijfel nu erg, omdat ik hoor dat de starttarieven duur zijn en maandelijks meer te betalen krijgt dan wat je hoort te betalen, al hou je aan je minuten.

• amsa

je hebt gelijk dat is met mij gebeurt

ik had een abnoment van t-mobile een bundel van 200 min

ik weet mijn bel gedrag ik gebruik die 200 min nooit helemaal

omdat het iets durder is geworden heb ik het laten opzeggen

en nam 200 min van chippie en wat denk je de eerste maand € 91 euro

en omdat ik het bedrag laten terug storten en over een paar weken weer betaalde

om van de problemen af te komen kreeg ik gisteren een boet van 42.50

en nog de start tarief die was de eerste keer niet aangekondigt en we kregen bericht als wij niet mee eens zijn kunnen wij opzeggen.

je brief belandt in de prullenbak en probeer ze te berieken .20 cent per min

en je zit een uur vast aan de lijn en uitiendelijk beriek je niks

via email kreeg je nooit een antwoord

maar letop beriekbaarhied is perfect als je een abnomment wil aansluiten

slecht nederlands maar ik vindt dat mensen dat moeten weten

mvg amsa

• bahar

Beste mensen,

ik raad iedereen af om abonoment af te sluiten bij chippie. Inderdaad! eerste maand houden zij zich keurig aan de regels, vanaf de tweede maand komt er zogenaamd STARTTARIEF. Je betaalt alleen voor starttarief bijna de dubbele meer van de abonomentkosten! Je kunt beter prepaid nemen, zelfs dan ben je voordeliger uit dan chippie.

Ik zou zeggen NIET DOEN!

• Henk

Beste mensen,

ook ik raad iedereen Chippie af. Ik heb in juni geprobeerd een abonnement te krijgen. Tot vorige maand ik nog steeds niets gehoord of gemerkt had. Telefonisch onbereikbaar (duur tarief), Mail niet bereikbaar, Website is amateuristisch. Het blijkt dat ze ook voor de tussenpersoon geen backoffice hebben. Stel dus dat je wel iets krijgt, dan zijn ze onbereikbaar. NIET DOEN

• peter van steenis

ik raad ieder chippie sterk af vanwege hoge starttariefen waardoor hetzogenaamde lage abbonnementskosten toch hoog wordt

• ruud

Je moet sowieso altijd uitkijken met TE goedkope sim only aanbiedingen. Het lijkt aantrekkelijk veel minuten voor weinig, maar doordat je snel over je bundel gaat betaal je daarna het veelal hogere buiten-de-bundel-tarief.

Daarom is hat altijd aan te raden om een abonnement te kiezen dat net iets groter is dan je doorgaans zou verbellen. Om op aantal minuten te zoeken kun je bijvoorbeeld kijken op www.vergelijksimonly.nl . Als je net te weinig minuten kiest en over je bundel gaat ben je vaak duurder uit dan wanneer je net een sim only abo groter neemt.