PC Suite probleem

• Lemco

Hey Mensen,

Ik heb een probleem, als ik met mijn Nokia toestel met de PC Suite wil verbinding leggen krijg ik gelijk een foutmelding als ik op Verbinding maken klik. Ik kan zelf niet kiezen wat voor verbindingstype ik kan selecteren. De fout melding zegt: Er is geen beschikbare verbindingstype en daardoor kan geen telefoonverbinding worden gemaakt> De wizard word afgesloten.

daarna komt er :Er is geen beschikbare verbindingen gedetecteerd! Installeer de Nokia PC Suite opnieuw.

Dit heb ik al 4x gedaan en 4x opnieuw geïnstalleerd, de laatste keer heb ik alles wat met Nokia te maken heeft en van Nokia is eraf gehaald in de hoop dat het nu wel werkt. Nee weer niet. Als ik de PC Suite nu van de CD ROM haal of van het internet maakt beide malen niet uit. En het gekker is dat de PC zelf de Nokia wel vind het ligt puur aan de PC Suite. Wat moet ik doen en hoe kan ik dit oplossen dat ik die foutmelding definitief kwijt ben?

Lemco

• Oneeye67

als ik het hier goed heb gevolgd heb je net als ik een nieuwe N95

Zou als ik jou was ff terug gaan naar de dealer en om n nieuwe cd-rom vragen…

Was zo druk met werk dat ik pas v/d week de cdrom op me lapje heb losgelaten en de PC-suite werkte gewoon bij mij, dnek dat je cd-rom naar zn k**te is…

Grtzzz,

• Paul

past de N95 in een broekzak, of is die groter dan een gewoon mobieltje ?

• Lemco

Ja de N95 pas in je broekzak, het toestel is 99x53x21, dus niet al te groot maar ook niet te klein. Na als ik de PC Suite van de Nokia site zelf afhaal krijg ik dezelfde foutmelding. Hier schiet ik weinig mee op. Terwijl de N95 daarvoor wel met de PC Suite is gekoppeld, ik heb zelfs een software update gedaan met het toestel,.

Lemco

• Oneeye67

@ Paul

Zoals Lemco al zei toestel past idd makkelijk in broekzak, en zoals bij mij in mn borstzakje van mn overhemd.

@ Lemco

Dat is idd vervelend zou het dan ook niet weten. Niet ergens n fout in je pc?? had n tijdje terug dat me bluetooth weg was op me laptop :(

Na gebel met helpdesk is dat probleem ook opgelost.

suc6 en hoor t wel of t opgelost is

Grtzz Oneeye

• Lemco

Na heel simpel ik heb de op de PC systeemherstel gedaan, dus van 16-05 terug gezet naar 13-05 en de PC Suite opnieuw geïnstalleerd. Toen kon ik al een verbindingstype kiezen en later nogmaals de PC Suite geïnstalleerd en klaar is kees. Nu heb ik iedere keer last van dat gezeur van de PC dat er een nieuwe hardware is zodra ik de Bluetooth op de N95 aanzet. Dat wel irritant. Ik heb inmiddels ook de Nokia Lifeblog 2.5 geïnstalleerd maar daar kun je niet zien wat je doet de tekst is weg.

Lemco

• Oneeye67

Tja, mijn ervaring met systeemherstel is dat het niet echt werkt zoals het hoort… daardoor al 1 x me pc helemaal geformateerd en opnieuw geinstalleerd (soms, moet je t rigoreus aanpakken ) hahaha.

Er zal toch nog ergens iets blijven hangen wat niet goed is geinstalleerd en dat blijft nu vervelend doen, maar ja wat is t mega proleem.

Kijk is bij :

1) start

2) configuratiescherm

3) Systeem

4) Hardware

5) Aparaatbeheer

of daar geen gele vraagtekens bijstaan, mss dat er iets niet goed is op je pc??

anders weet ik t ook niet….

mvg. Oneeye

• Eddy1965

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1211728//

Kijk hier is op dit forum, die problemen die jij hebt zijn al ees besproken..

• Eddy1965

Of probeer eens:

start - configuratiescherm - prestaties en onderhoud - systeem - hardware - apparaatbeheer - portable devices

Als het goed is zie je de N95 met een kruis er doorheen. Rechtermuisknop en apparaat inschakelen, probeer het dan nog eens..

• john

Ik heb ook de Nokia pc suite aangeschaft incl.kabel en het werd een groot fiasco .Bovendien kun je alleen bepaalde stuurprogrammas als windows xp home gebruiken. Ik heb ook de indruk dat er niet originele software op de markt is. Ondertussen ben ik zo schytziek van die hele hipe rond dit soort mobieltjes dat ik er mee uitschy om er zoveel geld aan uit te geven.