Vodafone klacht

• Kirsie

Hallo iedereen ik heb even een vraagje.

Het valt mij op dat er vreselijk veel fout gaat bij vodafone. Het is 1 grote klerezooi daar en daar worden de klanten natuurlijk de dupe van. Dan is het ook nog eens onmogelijk om iemand aan de telefoon te krijgen die je ook kan helpen.

Ik ga maandag nog 1 poging doen anders ga ik andere stappen nemen.

Ik wil graag weten of er hier mensen zijn die ook klachten hebben en of dat iemand weet waar ik deze vraag nog neer kan zetten.

Groet kirs

• Nielsb

Hier absoluut geen klachten.

als ik 1200 bel meestal binnen 2 a 3 minuten iemand aan de lijn.

facturen kloppen altijd,bereik is goed.

Tegoed opvragen werkt ook altijd prima.

Dus helaas kan je niet helpen.

een tevreden vodafone klant

• jean

Ik heb ook geen klachten over vodafone, wel over debitel. Dus als je overstapt naar wie dan ook, doe dat dan zeker niet naar debitel, want dan kun je de service en bereikbaaheid helemaal vergeten. Heb daat ZEER slechte ervaringen mee.

Die er je voordeel mee.

gr Jean

• Albert

Ook nooit geen klachten over VF. en ik ben al klant van het eerste uur (libertel).

Altijd een correcte factuur, idd snel geholpen door de klantenservice en prima dekking…

• Kirsie

Nou ik heb dus wel een klacht. Ze maken een hoop fouten. Ze sluiten je af terwijl je een abonnement hebt afgesloten. Dan bel je zeggen ze dat ze het in orde maken en je de volgende dag kan bellen maar nee hoor kan niet. Bel je weer terug zeggen ze dat jij een brief moet schrijven. Doe je dat word je aangesloten denk je alles is ok merk je dat ze je een ander abonnement gegeven hebben. Bel je daarover kunnen ze de inhoud van de brief niet vinden zeggen ze dat je het mondeling zo hebt afgesloten.

lekker zooitje daar. Ik ben er klaar mee

• WillemT.

Heb je dan niks zwart op wit staan? Dan ga je daarmee even naar een Vodafone-shop en klaar is Kees dacht ik. Ik heb ook Vodafone en totaal geen klachten, alles gaat via Internet.

• Huubke

Ben al sinds '97 klant, en nog nooit 1 klacht gehad.

Ik denk dat je paar keer pech gehad hebt. shit happens….

• Filmfreak

Hoi.

Ik heb ook wel een klacht met betrekking tot Vodafone. Zit er nu 3 jaar maar al vanaf het begin is de dekking hier in mijn woonplaats ‘matig’ tot 'slecht.

Telefoongesprekken kunnen uitvallen (dat de gsm gewoon totaal geen verbinding meer heeft) of woorden komen stoterendt tot haperend door, of vallen half weg. Soms als iemand mij wil bellen wordt die soms ook wel eens naar mijn voicemail doorgestuurdt of moet die naar de vaste lijn bellen, omdat mijn gsm dan weer eens geen berijk heeft.

Via de email-klantenservice wordt je niet echt verder geholpen.

Want heb al diverse keren aan hun doorgegeven dat de dekking hier beter dient te worden, maar je krijgt steeds het zelfde antwoord terug:

Reactie Vodafone:

We weten dat de dekking in uw gebied niet optimaal is, maar we kunnen dit probleem helaa's niet binnen enkele weeken a maanden oplossen. Onze excuses hiervoor. En als je beld met de klantenservice van hun (via 1200) krijg je de melding van de medewerker(ster) dat de dekking goed is.

NIET DUS!

Kortom: ze willen alleen maar geld aan je verdienen en je voor een dienst/aansluiting laten betallen waar je maar half wat aan hebt.

En dat voor een bedrijf met bijna 4 miljoen klanten in Nederland en internationaal opererend, mag je toch wel wat beter en meer service enzo verwachten, dacht ik zo. Of niet?

(en dit is al sinds het begin, dus 3 jaar?……….)

Dus ja, je bent niet de enige met een klacht met betrekking tot Vodafone.

Vr g.

• WillemT.

Ik begrijp niet dat je dan al 3 jaar bij hen zit, ik zou al lang weggegaan zijn

In het vervolg eerst even een prepaid uitproberen van verschillende aanbieders en dan pas een abonnement nemen van hooguit 1 jaar en niet langer. Dan krijg je een mindere telefoon maar die betaal je uiteindelijk toch zelf. Ik neem altijd sim-only, is veel goedkoper. Vooral bij speciale aanbiedingen.

• Martin

ik ben al jaren bij vodafone.

nooit last mee totdat, ik over ging naar vodafone z11.

nu kan ik niet meer bellen en is mijn nummer opeens geen vodafone nummer meer. maar het meest erge is als je de klantenservice beld alleen maar van die dozen aan de lijn krijgt die je totaal niet kunnen helpen. bij alke klancht word het door gezet naar een andere afdeling. die afdeling doet niets of weinig. Die afdelingen krijg je niet te spreken als klant. en van de klanten service zeggen ze alleen maar dat die andere afdeling er hard mee aan het werk is. tot nu toe kan ik al een week lang niet bellen. en dat voor een telefoon bedrijf waar de kerncompetentie toch het aanbieden van bellen is.