Nokia N72 met privacy?

• daisy

hoii!!

ik wil heel graag een nokia n72 aanschaffen… maar ik wil graag weten of je een wachtwoord op je sms inbox kunt zetten en video's en sommige foto's…

( ik heb heeeele nieuwsgierige zusjes)

Bij mn samsung gaat dat namelijk wel…

alvast bedankt!

groetjes Daisy

• Lemco

Nee dat is hellaas niet mogelijk, je kunt wel een cijfercode invoeren voor het deblokkeren van de N72, en ook wel een cijfercode gebruiken voor het geval dat iemand je SIM -kaart vervangt. Maar geen SMS code en galerij code.

Lemco

• Paul

maar als tie uit staat, en je zet hem aan, daarvoor kun je toch wel een pincode instellen ?

• Lemco

Ja als hij uit staat, maar ze wil een code invoeren om vervolgens in de Inbox te komen, en de galerij. Dus eigenlijk als de telefoon aanstaat en mocht het geval zo zijn dat haar zusjes haar GSM pakken om afbeeldingen, en SMS’jes te lezen eerst een code in moeten voeren. Maar dat kan bij de Serie S60 toestellen van Nokia niet. Ze kan we een blakering code invoeren terwijl hij aanstaat dan moet men het toestel met een cijfer code om de blokkade op te heffen. Maar daarmee is het ook gezegd

Lemco

• daisy

Bedankt voor jullie reacties!!

Voor mij is het echt een teleurstelling dat het niet gaat op de N72…

Hoe zit het dan met de Sony Ericcson? W800i.. K750i etc ?

• Marly

Heb het nooit uitgeprobeerd (had het niet nodig ;-)), maar zover ik weet, kan het ook niet op een Sony Ericsson.