Wat een waardeloos bedrijf is dat tele2 toch!! Ik heb nu 1,5 mnd een abo (niet lang meer als het aan mij ligt) en vanaf het begin waren er problemen met het instellen van GPRS en ook sms, jes van tele2 zelf kwamen niet door. In totaal 7!!! keer hun waardeloze helpdesk gebelt, steeds smoesjes, leugens en valse belofte. Technische dienst die niet eens de moeite neemt om terug te bellen en die je ook niet zelf kunt bellen. En wat blijkt vanmorgen tijdens gesprek nummer 7 met die “fantastische”bedrijf: je kunt alleen mms versturen naar mensen met een tele2 of kpn nummer…Dat staat nergens in hun informatie vermeld! Bovendien snap ik niet waarom het bijna 2 mnd moet duren voor iemand er aan denkt om me dit te melden. Ga er alles aan doen om dit abonnement te beïndigen want dit is gewoon pure misleiding. Ik was sowieso al érg ontevreden over hun diensten want ze zitten vol debiele frtsen en beperkingen die je vooraf niet gemeld worden maar dit slaat echt alles!