U600 kopen bij www.tmobile.nl

• patrick

hoi,

ik wil een samsung U600 aanschaffen met een t-mobile flex abonnement.

Als ik die via www.tmobile.nl bestel, komt er dan altijd zo'n stom logo van

t-mobile op de buitenkant van de telefoon?

In dat geval bestel ik hem wel bij een andere site. Wel duurder, maar alles beter dan een stomme sticker op je phone.

• ¤lindå¤

Meestal staat dat zelfs ook in het toestel.Aangepast menu enzo.

Ik zou voor een lockvrije/logovrije gaan:)

• JeroenW

Dat verschilt. Sommige toestellen waar ze er veel van denken te verkopen zijn aan alle kant van t-mobile opdruk voorzien. Anderen, waar ze er veel minder van verkopen zijn dat niet.

Beste even in een t-mobile shop kijken.

• Patrick Rutten

In principe zijn alle toestellen die je rechtstreeks bij T-Mobile bestelt ‘branded’, wat inhoudt dat ze gesimlocked zijn en dat er een T-Mobile logo op het toestel staat.

Vriendelijke groeten,

Patrick Rutten

T-Mobile Klantenservice BV

• JeroenW

Dus ik heb gewoon mazzel dat ik een unbranded V3 heb gekregen van jullie?

• Sip

Als je via internet besteld dan krijg je een simlocktoestel, met een t mobile logo ook bij een abbonement. Maar wat maakt dat uit? Dat logo (op mijn nokia 6233 zit er 1 naast het display en 1 aan de achterzijde en na een jaar laat je hem gratis onlocken. Wat een drama. Je hebt een telefoon om te bellen niet om mee te showen.

• Marly

Als je het toestel zelf gebruikt, maakt een logo idd niet zoveel uit,, maar vaak heb je zelf nog een goed toestel en verkoop je de nieuwe telefoon, die je bij je abonnement krijgt, om op die manier het abo wat goedkoper te hebben.

Ook verkopen veel mensen hun oude, dan simlockvrije toestel, als ze na een jaar een nieuw abo nemen.

In beide gevallen is een toestel met branding en logo's minder waard.

• patrick

hoi Patrick,

wat ik dan niet begrijp is dat als ik een goeie klant van t-mobile ben en mijn contract wil verlengen, ik meer moet betalen voor deze gsm, dan dat ik als nieuwe klant een 1-jarig abonnement afsluit.

Oftewel, het is interessanter om over te stappen op een andere provider dan dat ik bij T-mobile blijf als ik deze gsm voor niet al te veel geld wil hebben.

Vreemd, ik dacht altijd dat een provider je wilde behouden door een leuke aktie of aanbieding te doen. Blijkt toch niet zo te zijn dus.

Groet, Patrick

• JeroenW

Da's niet alleen bij t-mobile zo, da's bij elke provider.

Toen mijn debihell contract afliep kon ik met veel moeite een nokia 6020 krijgen voor 39 euro. Bij t-mobile kreeg ik een V3 en ik betaal minder per maand ook.

• Eddy1965

Bestel hem dan bij een internetshop, gsmtrack o.i.d., daar krijg je een unbranded versie i.c.m. een T-mobile abbonnement..