Ke 800i of N73

• Lemco

Ok ja aan de ene kant heb je gelijk, maar wat is je mening als je een foto maakt met de N73, en K800i persoonlijk dan. Leg de beide foto's naast elkaar of bekijk ze op een groter oppervlak. dan zie je de verschillen. De K800i heeft tenminste ook geen waas in de nachtmodus als de N73.

Lemco

• JeroenW

Lemco schreef:

>

> Ok ja aan de ene kant heb je gelijk, maar wat is je mening

> als je een foto maakt met de N73, en K800i persoonlijk dan.

Dat het weinig uitmaakt. Sony is, zoals vaak bij dat merk, een tikje te verzadigd voor mijn smaak

> Leg de beide foto's naast elkaar of bekijk ze op een groter

> oppervlak. dan zie je de verschillen.

Inderdaad. De SE scherpt meer aan in de telefoon al, is ook een stuk meer ruis te zien.

> De K800i heeft

> tenminste ook geen waas in de nachtmodus als de N73.

>

WTF? Nachtmodus? Tja, ok, als je dat soort dingen erbij gaat halen… Ik zat te denken aan camera functie's/

• Lemco

Qua functies lopen ze gelijk op, maar de kwaliteit van de K800i is beter dan van de N73, bij Nokia zie je vaak blur, en de nachtmodus van de N73 heeft een blauwe waas, de K800i heeft dit niet. Carl Zeiss is hooguit reclame voor de Nokia. De N73 moet het meer van zijn video functie hebben dan van de foto's maar daarom maakt de N73 heus geen misselijke kiekjes hoor, alleen SE heeft het beter gedaan, en pas op SE is een Zweeds-Japans merk die kijken eerst wat de concurrent doet en produceren het later maar doen het wel beter. Later als de K850i op de markt verschijnt zal SE weer cameratoestel van het jaar worden.

Lemco

• mac

edereen bedanky voor de tips

Het is geworden een SE K800i Kleur bruin

En in een woord hij bevalt super!!!!

Fijn besturing(menu)

Alles duidelijk mooie foto's goed geluid.

Ben er erg tevreden mee.

Nu nog even wachten tot orange word het doet umts kaartje zit er in en dan kijken hoe dat gaat.

ps: weet iemand of ik kan emaillen via mijn @home acount?? op mijn mobiel

Groeten marco

• ¤lindå¤

Heb hem vandaag binnen gekregen,hijs gaaf hoor(zilveren)En………met de allerlaatste softwareversie:D