voor de oude die hards op dit forum

• de paashaas

Misschien dat een aantal van jullie deze naam kennen, maar ik ben al een aantal jaren niet op dit forum geweest.

Ik kwam hier eerder (zo rond 2001 t/m 2003) als de paashaas en ik bracht een redelijke bijdrage op dit forum als de haas die bij kpn werkte.

Namen zoals linda, telemaniac, Kasper e.d. kan ik me nog wel voor de geest halen. :)

Tegenwoordig werk ik bij een dienstverlenend it bedrijf als netwerk / syteem beheerder en ik heb verder weinig kaas gegeten van gsm abo's.

Ik bel gemiddeld voor 35 euro in de maand op mijn mobiel. Ik zit nu bij t-mobile en ik heb zo'n bundel. Bevalt me verder goed, t-mobile.

Maar waar kan ik het beste mijn abo verlengen qua cashdeal bij een 1 jarige verlenging?

Groet,

de paashaas

• Paul

kijk en vergelijk : www.gsmweb.nl

• istanbullu

Zo de paashaas is weer terug. Linda post hier nog wel eens en Telemaniac is zo failliet gegaan dat ie volgens mij in het gekkenhuis zit tegenwoordig. De Master/Willem/Killer heeft zoveel namen gehad dat ie de weg kwijt is geraakt en natuurlijk zijn SE-geloof. Baloe is natuurlijk nog steeds Nils en ga zo maar door.

Oh ja, voor ik het vergeet. Josty is hier ook niet weg te rammen met zijn Nokiageloof en ik ben er ook nog steeds. :D

• Pinokkia

Helaas is istanbullu nog steeds er met (effe nadenken) SE freak.

• ¤lindå¤

Yep,ben er ook nog steeds:DAl ruim 6 jaar denk ik;)En nog steeds assistent moderator.Leuk dat je weer eens langskomt;)

• boefje1

boefje1 is er ook nog:D niet zo vaak meer vanwege leren maar hij is er nog hehe. Misschien dat je de beste deals op telecomvergelijker kunt vinden of anders kijk je gewoon bij een paar winkels/sites en dan kun je voor jezelf de beste deals selecteren. Succes!

greetzz boefje1

• de paashaas

Even terug dan. Ik ben geen gsm freak meer.Wel heb ik weer van mijn hobby mijn beroep gemaakt (Ik hou me nu bezig met systeembeheer van bedrijfsnetwerken en microsoft servers e.d.).

Sms versturen is toch wel het meest geavanceerde wat ik doe met mijn toestel. Ik heb ,geloof ik, een motorola v3i razer ofzo (mwoa :( heimwee naar de 6310i). Ik weet het motorola zuigt hard, maar hij lag lekker in de hand..

“Master/Willem/Killer” Combinatie doet me denken aan iemand die nu redelijk vaak in het nieuws is :)

“Telemaniac is zo failliet gegaan dat ie volgens mij in het gekkenhuis zit tegenwoordig.”

Dat zat ie toch al? Het is nooit verboden geweest om een webshop te runnen vanuit het gekkenhuis.

groet,

de paashaas

• de paashaas

Nog steeds 64 keer per jaar een ander toestel, of heb je inmiddels hulp gezocht voor die verslaving? :):)

Groet,

de paashaas

• ¤lindå¤

Nu nog maar 63:DNee is niet te genezen helaas die verslaving;)

• Nokio swO

yO, lol, lachen dat je weer even langs komt, maar je bent een paar weken te laat, he. :+