Heb zeer slechte ervaringen met debitel mn over de voorwaarden, die zij uitleggen als:
Debitel de rechten en de klant de plichten.
Heb een jaar gelden een contract voor 2 jaar afgesloten op vodafone netwerk UMTS en kocht daar een N90 Nokia toestel in een bundelpakket UMTS.
Achteraf bleek dat:
- een gedeelte van de diensten die Vodafone op zijn eigen GOEDGEKEURDE toestellen aanbiedt zoals live TV niet werkten op de Nokia N90. Contact met debitel leverde alleen verontschuldigingen op maar geen oplossing ( op geen enkele manier).
- Heb toen gevraagd om van vodafone over te schakelen op telfort of KPN, zodat ik meer mogelijkheden had om te internetten. Antwoord Debitel: dat kan niet met dit abonnement, terwijl dat wel op de website staat als hun grote voordeel!
- Heb hier vaak contact over gehad met klantenservice debitel: lange wachttijden meesatl langer dan een half uur en geen antwoord. Weten niets en kunnen / mogen ook niets.
- Heb toen brief gestuurd naar directie om een oplossing: Heb tot op de dag van vandaag nog geen antwoord gekegen, alleen van klanten service hetzelfde verhaal als boven.
Heb toen de betalingen stopgezet en weer een brief naar directie debitel gestuurd en om oplossing gevraagd en verdere uitleg. Ook nu weer geen antwoord maar kreeg wel een brief waar gedreigd wordt met incasso bureau op mijn kosten en registratie als wanbetaler bij Preventel ( overkoepelend orgaan van telecomaanbiedrs waar slechte betalers worden geregistreerd).
Let dus op als je zaken wil doen met debitel, bedenk goedkoop is vaak duurkoop.