via internet of via winkel?

• Rene

Hallo,

Altijd heb ik het gemak gehad dat ik een telefoon van de zaak had. Nu ga ik echter voor mezelf beginnen en heb uiteraard een mobiel nodig. Waar kan ik het beste mijn telefoon aanschaffen? Via internet of via een winkel? Wie kan mij hierover advies geven. Er is zoveel informatie in kranten en op het internet maar kan niet echt wijs worden wie over het algemeen de beste deals hebben (telefoon + abonnement)

Mijn dank is groot!

Rene

• Marly

Mogelijk vind je kopen in een winkel prettiger, mocht er eens wat met het toestel zijn, is het in elk geval makkelijker en je krijgt er natuurlijk ook advies, maar via internet is veel goedkoper.

Kijk maar eens op www.telecomvergelijker.nl , daar kun je precies aangeven, wat je zoekt en dan zie je vanzelf de voordeligste aanbiedingen. Vergelijk die maar eens met de prijzen in “gewone” winkels !

Kijk ook eens bij de webshops van de providers, die hebben vaak ook zeer voordelige, tijdelijke acties, die soms niet via telecomvergelijker te vinden zijn, echter meestal wel in het forum van die site genoemd worden.

Succes !

• Paul

op gsm web staan alle providers : www.gsmweb.nl

• JeroenW

Webwinkels hebben meestal de beste deals op de simpele reden dat ze veel minder overhead hebben. Echter, informatie op de sites en contacten met de verkopende site kunnen erg slecht zijn. Winkel koopt over het algemeen prettiger vind ik.

• DE_GEKSTE

als het zakelijk is is een winkel makelijker

een beetje goede zaak dan als er wat is ga je terug krijg je ff een uitleen foon en zo

via internet is het goed koper en krijg er een mooiere foon bij