review N95

• JeroenW

Ik mag deze site wel, prettige schrijfstijl. Anyway, ze hebben een N95 gekregen om mee te spelen:

http://www.reghardware.co.uk/2007/05/01/review_nokia_n95/

• Oneeye67

vooral die laatste zin: where s my credit card???

hehehehe ikke ook sinds 3 dagen in tbezit van de N95…. :-)

habba habba habba…..

• istanbullu

bagger review

• **josty**

jaloerse slet

• Oneeye67

:)

• istanbullu

spank me baby:D

• Lemco

Weetje wat bij jou het probleem is istanbullu, alles wat jij aanschaft is top of the bill, maar wat een ander koopt is bagger. Kennelijk ben je jaloers, heb je de N95 wel eens in het echt gezien? Loezers gaan oordelen vanaf een internet pagina of van een plaatje of in een tijdschrift. Da is het stomst wat je kunt doen.

Lemco

• istanbullu

Helaas voor je moet ik zeggen dat ik het toestel reeds in mijn bezit heb gehad en dat het een bagger toestel is en blijft.

Vergeleken met een MDA compact 3 heeft ie alleen een betere camera.

Het scherm is kleiner en navigeren is (nog) niet mogelijk zonder abonnement van nokia voor 70 euro per jaar.

Dus zeik niet over losers dat ben je zelf, met zo een veel te dure losers toestel.

• Oneeye67

Jongens toch….

tis maar een telefoon en je hebt gellukig nog steeds een vrije keuze wat je wilt….

Ik ben nu iemand die helemaal gek is op gadgets, en dan vooral mobieltjes, heb om maar ff gauw op te noemen een 9500communicator, de samsung d600 en e900 en de Moto KRZR en nu de N95….

Van al die toestelen vind k persoonlijk de E900 een bagger toestel met t toutchscreen,maar een ander zweert er bij.

Ik kon kiezen tussen de N73 en de N95… het eerste toestel zou ik gratis krijgen en voor de 95 moest ik 250 euro bijleggen, me keuze is gevallen op de 95 om een paar redenen….

* tis t nieuwste toptoestel

* heeft wifi/wlan > uitgeprobeerd en is sneller dan mn communicator

* 5megapixel camera, me foto toestel heeft 2.1

en was mn vrije keuze, vond in t begin de E900 ook moi tot k er mee aan de slag ging, kan en kon niet overweg met t ttouchscreen….

Heb nu dik 1 week de N95 en ben nog steeds dingen aan t ontdekken, dus voor mij is het zeker een geslaagd toestel, en gebruik een boel dingen erop…..en nee niet de satnav, daar heb k gewoon TomTom voor……

is uiteraard een leuke gadget, maar zoals al genoemd om er voor te gaan betalen….nhe nie echt…..

• istanbullu

Route 66 blijkt er trouwens goed op te werken en die is op internet of bitlord (gratis) te downloaden.

op de n95 dus.