Vreemd

• jolanda

Enige tijd geleden kreeg ik hier een link om voor mijn nokia n 73 automatische toetsblokkering te downloaden.

Nu is dat gelukt en het werkt alleen is het vreemd als ik in het menu bezig bent of bv een sms je aan het tikken ben dat ie dan ook op toetsblokkering gaat.

Hebben meer mensen dit probleem en wat kan ik eraan evt doen?

Bedankt.

• paul

Beste Jolanda, er zit waarschynlyk op jouw Nokia een optie :automatische toetsenbordblokering. Deze is te bereiken via :instellingen. Dat is waarschynlyk de oorzaak dat het toestel steeds op toetsenbordblokeering valt. Deze moet je eraf halen via instellingen. Raadpleeg je handleiding maar of download deze via internet. Wat ik zelf altyd doe is :druk op de menutoets en snel erachter aanop sterretje. Let wel dit dient snel achter elkaar te gebeuren. Op de zelfde manier kun je het toetsenbord aan en uit zetten. succes

• paul

Beste Jolanda, Als ik uitga van myn eigen toestel(Nokia6233) druk je op menu vervolgens instellingen en dan op telefoon. Blader verder in telefoonoptie en je komt automatische toetsenbordblokering tegen . Selecteer ui en dan weer terug op menu. Ik hoop dat je dan uit de brand bent.En in het vervolg gewoon op menu en sterretje toetsen(snel achter elkaar) en je kunt daarmee je toetsenbord aan en uit zetten . Succesjolanda schreef:

>

> Enige tijd geleden kreeg ik hier een link om voor mijn nokia

> n 73 automatische toetsblokkering te downloaden.

> Nu is dat gelukt en het werkt alleen is het vreemd als ik in

> het menu bezig bent of bv een sms je aan het tikken ben dat

> ie dan ook op toetsblokkering gaat.

> Hebben meer mensen dit probleem en wat kan ik eraan evt doen?

> Bedankt.

• jolanda

Maar bij de N73 heb je standaard geen optie automatische toetsblokkering.

Vandaar dat ik hem gedownload hebt.

• paul

Dan ben ik bang dat myn kennis te kort schiet, sorry. Toch maar even naar de Nokia shop of Nokia zelf even bellen? groetjes Paul

• jolanda

Jammer maar ik vind het al aardig dat je ff met me meedenkt.

Iemand anders die me het antwoord kan geven?