W810 witte scherm

• Izza

hallo ik heb een maand geleden de w810 gekocht. alles ging prima tot ik vandaag van de ene naar de andere sim verwisselde. wanneer ik mijn telefoon weer aandeed kreeg ik een zwarte scherm die steeds knippert. en verder niks

wat kan het probleem zijn?

ik heb nog een vraagje.

ik heb de telefoon via een internetsite gekocht.

ik vroeg me af of ik nu een winkel als belcompany kon inlopen om mijn telefoon te laten repareren of kan het alleen via de internet site??

al vast bedankt izza

• Jim

Er zal nieuwe software inmoeten als ik het zo hoor.

En nee, je kan niet naar de Belcompany, je zult het toestel zelf op moeten sturen naar SE.

• Izza

sorry dat ik laat reageer.

hoe kan ik nieuw software installeren?

de telefoon doet helemaal niet.behalve knipperen. ik zal het proberen

• Jim

Dit kan alleen wanneer je telefoon nog opstart. Daar het toestel dat niet meer doet, zal hij ter reparatie aangeboden moeten worden.

Ik zou even contact opnemen met de webshop waar je hem gekocht hebt. Meestal zul je het toestel zelf op moeten sturen naar Sony-Ericsson.

• Izza

ik heb obcs al 2 keer gemaild maar antwoord krijg ik niet. ik heb de updat service geprobeert. en ik krijg dat de telefoon uptodae is.

ik ga het daarom maar denk ik opsturen naar solid vision om het te laten maken

je zei naar sony ericson maar het is toch gewoon naar een service center van hun?