N95 van Nokia of de Samsung U600

• Lemco

Nou Edwin, De N95 heeft een erg zwakke accu, binnen een dag is ie wel leeg, en als je er 2 dagen mee kan vind ik het knap. Ik heb het gepresteerd om 2 dagen vol te houden maar dan is de koek echt op. Nee van uithoudingsvermogen heeft de N95 geen kaas van gegeten, er zit zoveel op en het scherm vreet verschrikkelijk veel stroom, je kunt er weinig aan doen. Hij is gewoon snel leeg punt uit. Verder is de N95 persoonlijk dan gezien een ideale vervanger voor Pc, Laptop of MAC, waar ook nog eens een ingebouwde GPS in zit. Het ene nadeel is je moet de lader wel altijd bij je hebben voor het geval dat, of een extra accu aanschaffen dan ben je ook van het probleem af. Ik heb de N95 in Deep Plum, de Send vond ik minder mooi, kwam mij wat te nichterig over. Maar misschien kan jij de Send wel mooi vinden. Op www.telecomtelecom.nl zie je ook dat een onderdeel van de N95 in Warm Graphite is.

Lemco

• Oneeye67

Heb hem vanmiddag opgehaald….. :) wauw wat een toestel…

dacht kan k op me gemakje alles uitproberen moet helaas werken om me vrije dag, ach neem hem zo mee en heb de hele avond om uit te puzzelen wat ie allemaal kan…en k krijg er nog voor betaald ook hahahahaha

zal morgen wel een berichtje plaatsen hoe of wat…

Grtzzz Oneeye

• nilfisk

Zie ik graag en gefeliciteerd met je aankoop

• Lemco

Veel plezier met de N95, het is naast een mobiele telefoon een ideals metgezel.

Laat weten wat je ervan vind.

Lemco

• Oneeye67

Ben net thuis, en heb ff 3 uur kunnen spelen en toen moest k echt werken hahahahha….

Eerste indruk is fenomenaal, ben een tijdje bezig geweest en op me gemak al em contactpersonen over zetten.

De foto's die die maakt is in een woord FANTASTISCH, ga morgen me mp3 speler leegtrekken en op me foon zetten zat een 1GB microdisk bij :) nice in me Motorola zit er ook een maar 256mb dus nu 4 x zoveel….

Heb verders ff overal en nergens aan zitten prutsen en geloof me er zitten oneindig veel mogelijkheden op…

Heb ook een comminucator en die heeft ook wifi…thuis draadloos internet en t duurt best wel eer die wat egladen heeft, maar de N 95 vliegt erdoorheen….

Kan niet anders zeggen dan WAUWWWWWWWWWW…….

tja t enige nadeel tot nu toe wat ik heb gevonden……vergat dat k op me werk was en me ronde veels te laat gelopen, toestel is verslavend hihihiih….

Grtzzz Oneeye

• nilfisk

Thankx ik vind hem alleen heel prijzig ik moet nu nog 280 euro betalen of vinden jullie dat weinig? Bij verlenging van mijn contract natuurlijk

• Oneeye67

Is ook idd erg prijzig.

Zelf heb ik Orange en wilde hem verlengen met 2 jaar en 50p.m. moest dan 275 bijbetalen.

Nu heb ik eigenlijk ne ouwde contrakt opgezegd en heb een nieuw contract afgesloten. Krijg ik 3mnd bundel gratis dus dat spaart zich op en het toestel was dan 250. Over 3mnd loopt me ouwde contact uit dus heb ik geen dubbele rekening en ik heb dan gelijk 150euri opgespaard kan ik lekker browsen en weet ik veel met het toestel ( brows nu alleen thuis met wifi) hahahaha….

Tja en tis t waard, als je kijkt hoelang de N73 in waarde is gebleven, me zwager heeft net voor kerst op 2jarig abbo iets van 230 bij moeten lappen voor ze 73….

Tis uiteraard wat je zelf wilt….. heb net me foto's en video's op de TV aangesloten….je weet niet wat je ziet……. :-)

• Lemco

Ja de N95 is erg prijzig, voor veel consumenten, te duur om gelijk aan te schaffen, je moet een mafketel zijn om zoveel geld voor een telefoon over te hebben. Het toestel zal in de toekomst ook nog wel wat updates krijgen om hem goed werkend te krijgen. Het uithoudingsvermogen van de N95 is echt waardeloos, maar qua snelheid een super ding, vooral met downloaden met HSDPA (High Speed Downlink Packet Access) is 6x sneller dan ADSL, dus qua snelheid is hij ieder Nokia toestel voor. De camera maakt idd machtige foto's en vooral video's. Je zult nog veel met dit toestel moeten stoeien om alles hebben gevonden. Ik had het toestel als prototype mogen testen en was er gelijk thuis op. Pak ook de 3D sounds in het toestel is wel eens leuk om uit te proberen.

Lemco

• Oneeye67

ach ben altijd al n mafketel geweest wat telefoons betreft… :-)

3d sounds is inderdaad waanzinnig en de naamspreek module is ook wel lache…. hoor je tijdens je beltoon een computerstem de naam opnoemen van degeen die je belt als die in je telefoonboek staat hihihihihi…

tja en ben nog steeds aan t stoeien met wat ie allemaal kan, moet ook tussendoor werken hehehee….

Grtzzz Oneeye