toestel vergelijkbaar met iPhone

• Paul Meijer

Voordat de iPhone geleverd wordt, de bugs eruit zijn en de prijs redelijk, zijn we zo een jaar verder en mijn Sony Ericsson T610 ligt op apegapen: het display vertoont een gele vlek, die zich langzaam uitbreidt. Ik zoek een nieuw toestel dat misschien niet in interface, maar wel in mogelijkheden enigszins vergelijkbaar is met Apple's iPhone. Dus, Bluetooth, WLAN, adresboek, agenda, kalender etc. Camera en MP3-speler zijn minder belangrijk, daarin ben ik eigenlijk goed voorzien. Wat zijn jullie ideeën daarover?

Dank,

Paul meijer

• Died

nokia e65 is wel een mooi toestel, en voldoet volgens mij aan je eisen. Of Sony Ericsson P990i

• Sjors

een advies: blijf van de p990i af. Zelf SE is al gestopt met de produktie blijkt uiy de tweakerssite. Het is een ramptoestel. Ga dan voor de Nokia N95, nu volop leverbaar

• Nils

De N95 overtroeft de iPhone flink.. en zo moeilijk is het menu tegenwoordig al niet meer van Series60!

Of je moet straks 700 euro neer willen tellen voor iets wat al flink outdated is tegen de tijd het uit komt…. Samsung F700 is wellicht ook iets in je straatje!