Slechte ervaring met Orange

• Monique

Klopt echt niet hoor.

Het volgende doen ze als het rekeningbedrag niet automatisch geincassserd kan worden:

Je ontvangt dat een sms met het vriendelijke verzoek het bedrag binnen 5 dagen over te maken op het rekeningnummer van Orange.

Lijkt me ook niet meer dan normaal dat je daar dan aan zult voldoen, doe je dat dan niet. Tja dan kan het maar zo zijn als die al een paar keer eerder is voor gekomen dat er dan een incassobureau op gezet wordt.

Maar zeg nou zelf, wat zou jij doen als je hun was?

Dus gewoon op tijd betalen, heb je ook geen problemen, want het werkt verder allemaal netjes.

Hallo schreef:

>

> Inderdaad, maar van dat een paar dagen klopt echt wel, hoor!

• zackary

hopelijk wordt ie dan dubbel berekend. misschien een middel om dat asociale gedrag af te leren.

• Hallo

Mensen, ik heb het inmiddels betaald en mijn abonnement per direkt opgezegd :)

• Sjors

mooi zo, nog 4 keer zo'n nalatigheid en je hebt geen keuze meer: alle providers gehad dan. Hoop voor jou dat je niet geregistreerd staat, want dan kun je een nieuw abonnement de eerste 2 jaar wel vergeten

• Jim

Wordt nog een dure grap dan, als je je abo per direct opzegd kan je hem afkopen… Veel plezier met die rekening betalen :D

• Hallo

Heb je niets van “prepaid” gehoord?

Ik ben zeer blij dat ik van orange af ben :)

• Hallo

Ik had toch maar een kleine maandje te gaan bij orange, joch :)

Maar, inmiddels hebben / zullen zij honderden abonnees kwijt raken dankzij mij :)

• Marly

Honderden abonnees kwijtgeraakt ? Hoezo ?

Omdat een wanbetaler zijn rekeningen niet betaalt ?

• Jim

Dus, en dan zijn ze honderden klanten kwijt?

:Z

• Sjors

als ik Orange was zou ik een dikke schadeclaim indienen bij die wanbetaler wegens smaad. Krijgt die armoezaaier iets kleiner bekje