N95 is duurder geworden

• Lemco

Hey mensen

Ik heb een N95 besteld voor een prijs van ? 669,- bij Smartphonestunts.nl omdat hij daar redelijk goedkoper was dan waar ik ?m eerst had besteld, maar niettemin nog aardig prijzig. Nu zie ik dat ze de plaats van de standaard MicroSD (128 MB) hebben geruimd voor de 1GB uitvoering. Met het gevolg dat hij duurder is geworden. Ik heb mazzel dat ik hem op rembours heb besteld maar wat zou er gebeuren als men het toestel al betaald heeft? Eest was de N95 voor ? 669,- (+ rembours ?10,- erbij) te koop, nu is de prijs tot ? 695,- voordat het de uwe is. Ik zat hier min of meer niet op te wachten. En word er niet echt blij van, Hij is al zo duur en nu met die 1 GB uitvoering erbij schiet het niet echt op.

Lemco

• zackary

hey Lemco,

Heb jij zoveel geld dat je regelmatig nieuwe foons koopt?

En zodra je een nieuwe hebt, verkoop je dan gelijk je oude gsm weer?

Hoevaak koop je trouwens een nieuwe foon?

Groet,

zackary

• Lemco

Hangt van het toestel af en mijzelf, de ene hou ik langer dan de andere dat ligt puur aan me zelf. Als de N95 mij goed bevalt kan het zo 2 jaar duren zoniet dan word het korter. Ik zie telefoons eerder als hobby dan redder in nood. Alhouwel dat wel makkelijk is.

Lemco

• Paul

oei, 2 jaar, ja dat is wel heeeeel erg lang. :D

• Lemco

Na de N80 heb ik gekregen halverwege Juni 2006 en nu gaat ie al weer weg. De N95 is niet misselijk en ja met een toestel van € 720,- moet ik me voorlopig koest houden.

Lemco

• ¤lindå¤

Haha 2 jaar ga ik ook echt niet redden,meestal een maand of2- 3 dan wil ik weer een ander:D gsmverslaving.Ik ben soms na 2 dagen alweer klaar met een toestel,zoals laatst de E900 goud:)Twijfel erg welke ik 1 mei ga nemen,maar dat het geen nokia wordt is zeker;)

• Nokio swO

Nou, de Nokia 8310 bevalt anders prima. :+

• istanbullu

Voor 300 euri heb je een HTC P3300 (tweedehands). Kan net zoveel als die lelijke N95 en is de helft goedkoper.

En bovendien is de HTC geen Nokia, gelukkig:D:D:D

• edwin

Mijn mening is dat als je zo belachelijk veel geld uitgeeft aan een telefoon dat je dan niet moet zeuren over die luizige tientjes die hij duurder is,verslaving zeggen jullie.

Ik heb ook een verslaving mijn auto namelijk en die kost alles bij elkaar een godsvermogen maar ik zeur ook niet is een keus die je maakt.