nokia 6233 gegevensoverdracht

• paul

Ik heb een Nokia 6233. Via het menu en instellingen kom je by connectiviteit terecht en dan kryg je het rytje bluetooth, infrarood, packetgegevensen en gegevensoverdracht. Wat moet je nu by gegevensoverdracht invullen? Voor alle duidelykheid ik gebruik een prepaidsim van Vodafone . Maar met een andere prepaidprovider zat ik met dezelfde vraag te kyken.

• Lemco

Gegevensoverdracht, is een handige optie als je alle gegevens zoals, contacten, afbeeldingen en agenda notities, kortom je komplete inhoud van het ine toestel op een ander toestel over te brengen. Dit scheelt je veel werk als je bijv. een nieuw toestel wil aanschaffen, maar geen zin hebt om alle contacten 1 voor 1 in een nieuw toestel te zettten.

Lemco

• Rob

Gebruik jij een orginele datakabel van nokia? en PC suite?

Zoja, op t moment van ansluiten van je Tel naar je pc, vraagt jou tel al hoe jij je verbinding wil maken, geef de opdr8, standaart modus, dan kan jij al je gegevens wisselen met je pc, en weer trug naar je tel.

Sukses

• paul

Beste Rob , ik heb geinformeerd wat een datakabel kost van een 6233 (want ik ben in bezit van 2 maal een 6233 maar by geen van beide zit de kabel er origineel by. De kabel kwam ja schrik niet op ruim 50 euro. Ik neem aan dat jy met pc suite de cdrom bedoeld die standaard in de verpakking zit. Nou ik heb hem in de pc gehad en er stond niets anders dan muziek op Dus ik vraag me het nut hiervan af. groeten Paul.Rob schreef:

>

> Gebruik jij een orginele datakabel van nokia? en PC suite?

> Zoja, op t moment van ansluiten van je Tel naar je pc, vraagt

> jou tel al hoe jij je verbinding wil maken, geef de opdr8,

> standaart modus, dan kan jij al je gegevens wisselen met je

> pc, en weer trug naar je tel.

> Sukses