Roamingnetwerk

• luuk

Hallo, ik heb sinds 3 dagen een sim only abonnement van telfort en heb een samsung e900,

Nu staat er in het beeldscherm een R in beeld wat staat voor ‘'roamingnetwerk’' en heb begrepen dat dat alleen in beeld moet staan als je in het buitenland bent.

KAN DIT KWAAD?? voor bv mn rekening.

Luuk

• WillemT.

Zie www.gsmhelpdesk.nl

• Bamburi

Ja, je zult een Telfort-simkaart hebben. Maar de telfortklanten zijn onlangs overgegaan naar het netwerk van KPN. Vandaar dat er een R van roaming staat bij Samsung telefoons. Ik weet niet of andere telefoons dat ook hebben. Het kan in ieder geval geen kwaad voor je rekening.

• Brooks

daar waar telfort te weinig capaciteit in haar netwerk of geen bereik heeft wordt gebruik gemaakt van het kpn-netwerk.

kan dus zijn dat er de ene keer telfort in je scherm staat en de andere keer kpn

• Marly

Het Telfort-netwerk wordt in de loop van deze en de volgende maand geheel uitgeschakeld, iedereen, die op de een of andere manier van het Telfort-netwerk gebruik maakt, wordt dus overgezet naar het KPN-netwerk.

Sommige toestellen zullen dan gewoon “KPN” in het schermpje aangeven, andere, vooral oudere toestellen, blijven mogelijk het roaming-teken tonen.

• azalaia

Ik heb een Telfort abonnement, en er staat op mijn scherm:

NL KPN

NL TELFORT

onder elkaar dus.

Groeten van azalaia.

• Kever

Nog meer “tekst” op je display :S

Ik wil mijn beeldscherm zo “vrij” mogelijk hebben, zodat mijn achtergrond-plaatjes heel mooi uitkomen :D

Hoeist Azalaia? Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn 2e gsm (Alcatel OT-E801). Wacht nu op de SE K810i ;)

Groetjes #

• azalaia

Ja, de datum en tijd. en het woord Luid….en niet omdat ik hardhorend ben ofzo…:D

maar helemaal vol dus :D en telefoneren doet ie als de beste, mijn nieuwe Nokia 3510i en ook mijn nieuwe Nokia 1100 de back to basic mobiel.

Ik ben super tevreden met alle twee deze toestellen.

Ik heb een goeie Fuji finepix S6500 camera die formidabele foto's maakt en die heb ik altijd bij me. Voor mij geen mobiel met camera, dat hou ik liever gescheiden.

De Benqsiemens S68 beviel mij niet, die gebruik ik niet meer. het probleem hiermee was hoofdzakelijk de plug waarmee je die in je telefoon steeks om op te laden. Dat was zo'n uiterst fragiel plat stukje plastic dat de 3de al gesteld was omdat de voorgaande 2 al stuk waren gegaan. Het brak geijk af.

En het gegeven dat ik die elke dag moest opladen, zo irritant als ik dat vergat te doen, vandaar mijn inplug probleem natuurlijk.

Nokia's hebben gewoon een stevig ding om in te stoppen, kan niet stuk gaan haha.

Kan je niet wachten tot de SE K850i?

Die is er ook binnenkort.

Groeten van azalaia.

• Kever

Zo ver ik kan zien, lijkt ie me erg breed en vind het uiterlijk toch stukke minder dan de SE K810i. Ik gebruik nog me oude cam met fotorolletjes, zodat ik na half jaar verrast ben, wat ik heb gefotografeerd :D

Groetjes #

• michael

heeii ik had een vraagje over mijn alcatel e801.

kan ik het geluid niet hard zetten.niet door de oortelefoon

maar dat meerdere mensen kunnen mee luisteren

mvg michael