bereik kpn of debitel netwerk

• truus

Afgelopen jaar heb ik een vodafone abbonnement gehad, na 25x bellen kan ik nog steeds niet opvragen wat me te goed is.

afgelopen week kreeg ik een bericht dat de dienst 1200 niet meer te gebruiken is en je daarvoor naar 1800 moet bellen. dit kost 1,30 per gesprek + de abbonnementskosten.

Dit gaat mij te ver!!!!

dus wil graag van jullie horen of iemand ervaringen heeft met de kwaliteit van het netwerk van debitel op dat van kpn.

gr truus

• Sip

Het maakt niet uit of je debitel via KPN hebt of rechtreeks via KPN. KPN geld als een goed netwerk maar is zeker niet de goedkopste en de prijzen van debitel passen zich enigzins aan bij die van KPN.

• Fred

Niet goed geluisterd Truus!! De dienst 118 is niet meer te gebruiken. 1200 wel

• JeroenW

Bereik is goed, kwaliteit klantservice van Debitel is de slechtste die ik ook meegemaakt heb.

• jean

Truus,

Het KPN netwerk is een goed en stabiel netwerk. Op sommige plaatsen kan de bereikbaarheid tegenvallen, maar dat geldt ook voor Vodafone en T-mobile. Als ik je een goede raad mag geven: sluit een contract af rechtstreeks bij KPN of Vodafone en NIET via debitel. De helpdesk aldaar is slecht, niet bereikbaar en zij sturen je van het kastje naar de muur. De een weet niet wat de ander doet bij Debitel, een echte chaos dus!

• tamara

Debitel heeft niet overal een goed bereik, hier in huis kan met Debitel niet gebeld worden, terwijl gewoon KPN wel te gebruiken is. Zou dus gewoon voor de KPN kiezen. Nooit geen problemen mee gehad qua bereikbaarheid.