oeps foutje, ...hellupppp

• wendy

Hallo,

Ik heb een nokia 6670, en ik kon dus via bluetooth ermee naar en van mn laptop zenden. nu had ik een zelf gemaakte ringtone op mn nokia staan, die heb ik per ongeluk van mn nokia gewist, toen ik hem meteen weer wou over brengen via blue tooth, kreeg ik eerst de melding onvoldoende geheugen(?????) en vanaf dat moment geeft mn laptop aan dat hij geen ftp verbinding kan maken, mn nokia vraagt om een wachtwoord (dat komt tenminste in mn telefoon te staan) maar..let op nu komt het… mn echt genoot had het wachtwoord zo'n 3 jaar geleden ingesteld, en dat is hij (jaja ook mannen zijn blond;-)) nu dus kwijt.

nu moet ik alles via de kabel doen, en dat is niet zo handig als via blue tooth.. is er iemand die weet hoe ik dat wachtwoord kan achterhalen, ik heb al de standaard 0000 en 1234 geprobeerd (ook de 12345), maar helaas…

wie heeft de gouden tip voor mij

• Dickhogie

Kan natuurlijk alles zijn ! zijn geboortedatum of jullie vriendschapsdatum of zijn jullie nu gelijk geen vrienden meer ? grapje

• Peter de G.

Doet me denken aan miss Bucket in de serie Schone Schijn had ze een huisalarm gekregen van haar man en toen was hij de trouwdatum vergeten en dat was de code om het alarm te bedienen. (Heeft wel niks met GSM te maken maar toch leuk).

• wendy

hahaha nee die datums zijn het niet,die weet hij niet eens.;-))

• dickhogie

slordig van hem maar auto kenteken ? koosnaampje voor jouw ? onee die zal hij dan ook wel niet hebben ! haha nou succes

• wendy

dat heeft hij idd niet..

dus er is geen trucje om het te achter halen..?whahahaaaaaaaaa

• Dickhogie

Wendy wat is die vent saai joh ! maar volgens mij (maar ik heb alleen ervaring met nokia 6600 en 2x samsung) kan je volgens mij kan je toch gewoon als je op die ringtone gaat staan met je rechtermuisknop zeg kopieeren naar bluetooth en dan opnieuw laat zoeken naar bluetooth app. en hij ziet hem kan je toch weer een nieuwe code invullen om te conecten bv 0000 en dan ok en dan op je telefoon ook 0000 invul dan heb je toch een nieuwe code van 0000. of heb je dat al geprobeerd ?

anders weet ik het niet ! behalve dat ik niet saai ben hahaha succes.

• Jim

Stel het geheugen op je telefoon voor berichten in op geheugenkaart (inkomende bluetooth bestanden worden opgeslagen in je inbox namelijk). En dat wachtwoord… Voer gewoon 1234 in, en daarna op je PC ook :+

Het is namelijk niet het wachtwoord van je telefoon, maar die voor de bluetooth verbinding.

• wendy

oke gaan wij proberen.

tnxs allemaal voor het mee denken

oh enne Dickhogie.. hij heeft heel veel andere kwaliteiten;-))

(ik ben ook te nuchter voor koosnaampjes:-)