E900 wat een rotding......

• ¤lindå¤

Nog geen 2 dagen gehad,wat een klereding(persoonlijke mening)Kan het niet worden met dat touch hoor zal gerust wennen zijn,beltoonvolume vind ik erg zacht,geen eigen wekker geluidje………Nee toch maar weer mijn rode K750i met W800i menu gepakt.In april ga ik verlengen en ga ik voor de Witte K550i:)

• Lemco

Haha, effe je ei kwijt, zeg Linda ik kan helaas geen thema's meer installeren op de telefoon. Downloaden en zelf maken en op de site zetten wel maar dat is dan ook het enige. Heb je een goed alternatief? Misschien ligt het aan m’n toestel maar binnen nu en eind April begin Mei heb ik hopelijk de N95 misschien dat het daar wel lukt.

Lemco

• ¤lindå¤

Geen idee waarom dat niet meer lukt.N95…….ja leuk ding,maar bij de N80 gebruikte ik de helft al niet,dus geen N95 voorlopig voor mij.

• thys

Je had jezelf eigenlijk nog 2 dagen extra moeten geven Linda! ;-) Het versturen van het eerste sms-je kostte mij ook bijna 10 minuten (!) omdat ik steeds tijdens het typen per ongeluk op C drukte. Na de eerste dagen kon ik er echter mee lezen en schrijven.

Overigens vind ik het touchpad van de gouden variant van de E900 een stuk minder gevoelig dan de zwarte versie die ik vorig jaar in bezit had. Samsung heeft er schijnbaar wat opmerkingen over ontvangen..